Om ZeBon

Vores historie


Det hele startede tilbage i 1997 med ideen om at kunne optimere det tidsforbrug, der allerede dengang var stigende og omsiggribende – både for den udfarende medarbejder, chefen der typisk skal godkende og økonomifolkene der skal behandle og administrere afregningerne.

 

 

Idag

I takt med en stigende udbredelse af kreditkortets anvendelse og køb via nettet, er behovet for at kunne strømline processerne ikke blevet mindre – tværtimod!

 

Siden starten er det gået stærk – ikke mindst pga. den teknologiske udvikling der hele tiden gør det nemmere og mere intuitivt for alle brugerne igennem hele processen. Mobiliteten er blevet større – ikke mindst pga. anvendelsen af tablets og smartphones – og muligheden for at være ”on-line” alle steder.

I dag har vi erfaring fra rigtig mange kunder i såvel Danmark som i udlandet – på tværs af forskellige brancher/fag og differentierende virksomhedsstørrelse, lige fra 2 ansatte og op til mere end 1.000 ansatte.

 

 

Hvem er vi?

ZeBon er et dansk firma, der beskæftiger sig med IT-løsninger der optimerer og effektiviserer processer og arbejdsgange i alle typer virksomheder.

Med fokus på håndtering af udlægs- og rejseafregninger har vi udviklet løsningen zExpense, der håndterer alle arbejdsgange omkring styring af udlæg, kreditkort transaktioner, forskud, kørselsafregning, diætberegning mv.

 

Kontakt os, hvis du ønsker at høre mere om hvordan vi kan være med til at effektivisere jeres arbejdsgange og processor – eller klik her hvis du ønsker at læse mere om zExpense.

 

Sociale


Kontakt

 

 

 

Support