5 værktøjer til bogholderen:

Sådan sparer du op til 70% af din tid på bilagshåndteringen

Konkrete råd til at digitalisere bilag, udlæg, kvitteringer, kørsel, fakturaer og tid

Gode grunde til at hente guiden

01

Plejer er død

Engang løste man arbejdsopgaver i økonomiafdelingen manuelt – fordi det var den eneste mulighed. I dag har du adgang til en lang række digitale løsninger, der kan hjælpe dig med effektivt at løse de opgaver, der tidligere har taget meget af din tid. Og det bedste af det hele: Løsningerne er lette at bruge.  

02

Bunken med opgaver vokser

Du får flere og flere opgaver på dit bord. Det betyder, at du skal nå mere på den samme tid som før. Så hvad gør du, når du har travlt? Arbejder du på samme måde, som du altid har gjort, eller begynder du at kigge på alternativer?
Vi er ikke i tvivl – og det tror vi heller ikke, du er.

03

Dine kollegaer vil elske det

Det er ikke kun dig, der synes, manuelt arbejde kan være bøvlet. Med digitale løsninger kan dine kollegaer – eksempelvis sælgere – let registrere udlæg og kørsel, så de slipper for at holde styr på krøllede kvitteringer i pungen. 

Vil du spare op til 70% af din tid på at håndtere bilag?

Du bruger mange timer på manuelle arbejdsopgaver, der i dag kan løses på få minutter. Eksempelvis er håndtering af bilag og registrering af kørselsregnskab unødvendige tidsrøvere. 

Heldigvis kan du komme de manuelle processer til livs med en digital løsning, der passer til dine behov. 

Hvad får du, når du henter guiden?

Mange taler om at arbejde mere effektivt -men de færreste får gjort noget ved det, da det kan virke som en uoverskuelig opgave at komme i gang. 

Vi tror på, at nøglen til at øge effektiviteten ligger i at digitalisere og automatisere mange af de opgaver, vi i dag håndterer manuelt. 

I guiden får du 5 konkrete værktøjer, der hjælper dig med at effektivisere din bilagshåndtering og spare helt op til 70% af den tid, du bruger på opgaven i dag. 

Digitale bilag og udlæg

Find ud af, hvordan du får digitale kvitteringer og kommer i gang med at digitalisere dine bilag og udlæg - og hvorfor det har så stor betydning for både dine kollegaer og virksomheden generelt.

App til registrering af kørsel

Læs mere om, hvorfor du skal automatisere kørselsregnskabet: hvordan en kørebog i app gavner de kørende medarbejdere - og hvordan digital tracking af kørsel gavner økonomiafdelingen.

Digitale fakturaer

Bliv klogere på, hvordan du kan automatisere din faktura-håndtering og skifte fysiske fakturaer ud med digitale fakturaer og e-fakturaer, så du slipper for manuelt tastearbejde.

Tidsregistrering i app

Se hvordan tidsregistrering kan transformeres fra et uoverskueligt excel-ark til en simpel løsning, hvor medarbejdere selv registrer tid og fravær.

De har digitaliseret deres bilag og udlæg

For disse virksomheder var zExpense den rette løsning