5 enkle måder til at effektivisere din økonomiafdeling

Du bruger mange timer på manuelle arbejdsopgaver, der i dag kan løses på få minutter. Eksempelvis er håndtering af bilag og registrering af kørselsregnskab unødvendige tidsrøvere. Hent guiden, og lær, hvordan du let kan effektivisere arbejdet ved at digitalisere manuelle arbejdsopgaver. 

Gode grunde til at hente guiden

Plejer er død

Engang løste man arbejdsopgaver i økonomiafdelingen manuelt – fordi det var den eneste mulighed. I dag har du adgang til en lang række digitale løsninger, der kan hjælpe dig med effektivt at løse de opgaver, der tidligere har taget meget af din tid. Og det bedste af det hele: løsningerne er lette at bruge.  

Bunken med opgaver vokser

Du får flere og flere opgaver på dit bord. Det betyder, at du skal nå mere på den samme tid som før. Så hvad gør du, når du har travlt? Arbejder du på samme måde, som du altid har gjort, eller begynder du at kigge på alternativer? Hos ZeBon er vi ikke i tvivl – og det tror vi heller ikke, du er.

Dine kollegaer vil elske det

Det er ikke kun dig, der synes, manuelt arbejde kan være bøvlet. Med digitale løsninger kan dine kollegaer – eksempelvis sælgere – let registrere udlæg og kørsel, så de slipper for at  holde styr på krøllede kvitteringer i pungen. 

Du er tæt på:
Udfyld formularen og få din guide

* indicates required