
Gratis webinar
Sæt din fakturahåndtering på autopilot – og spar timer på fakturering HVER uge
Står automatisering af jeres fakturaflow højt på ønskelisten?
Så skal du sætte kryds i kalenderen onsdag d. 20. marts kl. 10, hvor vi fortæller om zInvoice – vores digitale værktøj, der hjælper dig med at håndtere og godkende fakturaer langt hurtigere.
Med zInvoice er det slut med at betale dine fakturaer manuelt.
I stedet får du en digital, simpel og hurtig proces, der automatiserer hele din fakturahåndtering – så du kan vinke farvel til den tidskrævende og manuelle opgave, din fakturahåndtering måske er i dag.
På webinarets 30 minutter kan du glæde dig til at høre om:
- hvordan en faktura lander i zInvoice, og hvem der griber den
- godkendte fakturaers overførsel til jeres økonomisystem
- de basale opsætnings- og indstillingsmuligheder
- det brugervenlige design og mere specifik funktionalitet, vi håber, du vil finde brugbar
Tilmeld dig webinaret her, og se med den 20. marts kl. 10.00 – det er ganske gratis og uforpligtende.
Automatiser dit fakturaflow
Med zInvoice kan du skifte dueslag og ringbind ud med digital opbevaring af bilag i en app, du altid kan have lige ved hånden. Fleksibel og nem godkendelse på farten – godkend fakturaer hvor og hvornår det passer dig.

Kontakt os
Har du spørgsmål?
Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.