Håndtering af bilag

Er du meget på landevejen, eller har du mange bilag?

Så kender du helt sikkert fornemmelsen af, at økonomiafdelingen spørger efter bilaget på de to franske hotdogs og den kop kaffe, du købte for tre uger siden. Problemet er bare, at du ikke kan finde bilaget, og at det måske røg med i vaskemaskinen.

Så er det slut med krøllede bonner

Med zExpense undgår du dette i fremtiden, da du blot tager et billede af kvitteringen, og så ryger den direkte til godkendelse i økonomiafdelingen

Så er det altså slut med krøllede bonner og det store detektivarbejde i slutningen af hver måned.

Brug dit nuværende firmakort eller måske endda dit eget med elektronisk bilagshåndtering

Om du har firmakreditkort eller måske selv har udlæg, så er zExpense den mest effektive løsning, hvis du gerne vil spare tid på at håndtere bilag eller lede efter manglende bilag. 

Flere og flere ting i vores hverdag er gjort digitale, og det samme kan du også gøre med din bilagshåndtering. Ved hjælp af vores app kan du nemt uploade kvitteringen, så den dårlige samvittighed ikke når at ramme – samtidig med, at du bliver bedste venner med økonomiafdelingen. 

Se om du kan spare tid og penge med zExpense

Få svaret på få minutter med vores beregner.

Få nemt og effektiv dine firmaudlæg tilbage

Lad os være ærlige; det kan være svært at gemme alle sine bilag og få dem afleveret, så du kan få refunderet den frokost, du spiste i arbejdstiden eller den kop kaffe, du drak på færgen. 

Det er træls at bruge tiden, så hvorfor ikke bruge en løsning, som gør det nemt at håndtere dine udlæg og få dem godkendt med det samme? 

Med zExpense er løsningen ligetil, og via linket kan du kontakte os og få en demo til din virksomhed og komme i gang med at have et overblik over dine og dine kollegers udlæg.

5 gode grunde til at håndtere dine bilag digitalt

Det er slut med krøllede kvitteringer, og du er dermed sikret, at der er styr i regnskabet hver måned.

Det er nemt at få en godkendelse af udlæggene i hus, da chefen kan godkende digitalt.

Du har løbende et overblik over omkostningerne og kan følge med i, hvordan pengene bliver brugt.

Du glemmer ikke, hvad bilaget relaterer sig til, og det sikrer en sikkerhed overfor økonomiafdelingen.

Du kan også registrere din kørsel via appen, hvor du håndterer dine udlæg – se mere her.