Om os

Hos ZeBon har vi siden 2009 beskæftiget os med IT-løsninger der optimerer og effektiviserer processer og arbejdsgange i alle typer virksomheder.

Med fokus på håndtering af udlægs- og rejseafregninger har vi udviklet løsningen zExpense, der effektivt håndterer alle arbejdsgange omkring styring af udlæg, kreditkort transaktioner, forskud, kørselsafregning, diætberegning mv.

Hvad enten man har lagt ud kontant, betalt med sit firmakreditkort eller købt via sin internetkonto/rejsekonto håndteres afregninger nemt og enkelt i zExpense. Løsningen er meget intuitivt opbygget og gør det simpelt og enkelt for alle typer af brugere at håndtere deres afregninger – hvad enten man er sælger/konsulent, chef/godkender eller controller/økonomimedarbejder.

Med ca. 800 kunder og 320.000 brugere fordelt over tæt på 30 lande, favner vi bredt – på tværs af forskellige brancher/fag og differentierende virksomhedsstørrelse, lige fra 2 ansatte og op til mere end 1.000 ansatte.

ZeBon er 100% danskejet, og vi sætter en ære i at skabe danske arbejdspladser. Vi mener, det er en styrke, at vores team er tæt på kunden og nemt kan have en dialog om fx support- eller udviklingsopgaver.

Vores team bestående af 14 dygtige medarbejdere – som er fordelt på kontorer i Hellebæk og Aalborg – står klar til at hjælpe jeres virksomhed mod en enklere hverdag med zExpense.