by Lassen har sparet en arbejdsdag om måneden

Kombinationen af zExpense og zInvoice har sparet den danske designvirksomhed by Lassen en arbejdsdag om måneden på at bogføre manuelt. Til stor tilfredshed for både medarbejdere og bogholder.

Hver måned har designvirksomheden by Lassen mellem 100 og 200 udlæg, der skal håndteres og bogføres. Tidligere var dette et tidskrævende manuelt arbejde, som tog cirka en arbejdsdag om måneden.

Det måtte kunne gøres mere smart og effektivt, tænkte by Lassen. Derfor begyndte de tilbage i 2019 at søge efter løsninger inden for kreditkorthåndtering. Her faldt de over ZeBon og zExpense, som de synes var den bedste løsning på markedet. 

I dag bruger by Lassen zExpense til Mastercard-håndtering, private udlæg og kørsel, imens zInvoice hjælper dem med fakturaer.

dyrenes-beskyttelse

Gavner både brugere og bogholder

zExpense har gjort det nemmere for alle at håndtere udlæg og kørsel. Brugerne er fri for at gemme kvitteringer, og det er langt hurtigere for bogholderen at bogføre. 

“Vi har en stor kreditkorthåndtering, og derfor er zExpense en perfekt løsning for os. Den hjælper både vores brugere og bogholder. De udfordringer, vi havde før digitaliseringen, er blevet løst. Alt i alt er håndteringen blevet langt hurtigere og mere præcis.” understreger Jannie Nyborg, Finance Assistant hos by Lassen.

Slut med fysiske fakturaer der bliver væk

Da den nye funktion zInvoice blev lanceret i starten af 2021, var by Lassen de første til at benytte sig af løsningen, som håndterer fakturaer. zInvoice giver dem et smart overblik over åbne fakturaer, udgifter og budgetter.

“Før printede vi fakturaerne ud og lagde dem fysisk hos en medarbejder til godkendelse. Nu foregår alt digitalt med zInvoice. Det er virkelig nemt at bogføre. Det er bare at trykke på en knap,” fortæller Jannie Nyborg, Finance Assistant hos by Lassen.

En løsning alle kan være med på 

Hos by Lassen benytter mellem 15 og 20 personer hver måned zExpense og zInvoice. Alle er mere end tilfredse og oplever, at de bruger mindre tid end før.

“Jeg tror, mange frygter, at det er besværligt at få implementeret et nyt system i dagligdagen. Men vi må virkelig rose zExpense og zInvoice for, hvor nemt det er at komme i gang med at bruge. Og hvis vi har brug for hjælp, så får vi altid god service af deres support,” siger Jannie Nyborg, Finance Assistant hos by Lassen.

Få det på din måde

Du kan tilpasse zExpense til dine behov. Løsningen indeholder nemlig meget mere end udlægs- og rejseafregning – eksempelvis tidsregistrering og momsrefusion.

Det gør zExpense til et integreret værktøj i danske økonomiafdelinger, der ønsker at reducere deres tidsforbrug med op til 70% ved at automatisere manuelle opgaver.