Skal du med til zExpense-webinar 25. marts?

Har du overblik over de mange rapporteringsmuligheder, der er i zExpense? Og ved du, at du har mulighed for at definere hvilke kolonner, der skal vises i netop jeres excel-rapporter?

Har du brug for at se alle bilag i en afregning, kan du nemt danne en print-venlig PDF-rapport, der indeholder afregningen, inkl. alle bilag. Skal du se alle bilag f.eks. vedr. et specifikt projekt i en given periode, kan du også nemt få dem ud i en zip-fil.

Vi viser dig også hvordan du kan give slutbrugerne adgang til rapporter – selvfølgelig så de kun ser deres egne data.

Tilmeld dig webinaret og lad dig inspirere af en af ZeBon’s kundekonsulenter, som vil vise dig de mange muligheder direkte  i zExpense.

Webinaret afholdes torsdag den 25. marts kl. 10:00–10:30 – og det er naturligvis gratis at deltage.

Tilmeld dig her.

Læs også

Nyt spændende samarbejde

Nyt spændende samarbejde

Partneraftalen mellem ZeBon og Grant Thornton gør det muligt for Grant Thorntons kunder at benytte zExpense-løsningen. Fremover kan Grant Thorntons kunder få de samme smarte og tidsbesparende funktioner, som Grant Thornton selv har benyttet internt med stor succes.

Vi ser det som et spændende samarbejde til fordel for både Grant Thornton, ZeBon og ikke mindst begge vores kunder.

Velkommen til en ny partner

Velkommen til en ny partner

Fremover bliver din momsrefusion endnu nemmere. Vi har nemlig indgået et nyt partnersamarbejde med VAT IT. VAT IT er eksperter inden for international moms med mere end 30 års erfaring og kontorer i mere end 30 lande.

Samarbejdet betyder, at det fremover bliver muligt at eksportere bilag til VAT IT direkte fra zExpense og dermed gøre hele arbejdet med momsrefusion lettere og mere effektivt.

Krøllede kvitteringer og fysiske fakturaer er fortid hos by Lassen

Krøllede kvitteringer og fysiske fakturaer er fortid hos by Lassen

Krøllede kvitteringer og fysiske fakturaer er fortid, efter designvirksomheden by Lassen er begyndt at bruge zExpense og zInvoice.

“Vi sparer ca. en arbejdsdag om måneden på manuel registrering og bogføring. Nu foregår alt digitalt – til stor tilfredshed for vores brugere og bogholder.”

Spar tid på manuelle registreringer

Spar tid på manuelle registreringer

Vil du gerne spare tid på (kedelige) manuelle registreringer?
Deltag i vores 30 minutters webinar torsdag d. 16. september kl. 10 og hør om zExpense-løsningen, som hjælper dig med udlæg, kørsel og diæter.

Få en uforpligtende demo

zexpense

Vil du vide mere?

Integrationer

Se de banker, kreditkort, samt økonomi- og lønsystemer, zExpense integrerer med.

Få en demo

Se hvor nemt og enkelt, det er at bruge zExpense og de forskellige funktioner.

Kontakt os

Er du interesseret i at få mere viden om vores løsninger?

Kontakt os

Har du spørgsmål?

Send en mail til mail@zebon.dk eller via formularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.