Expense Manage­ment

At have et effektivt overblik over virksomhedens rejseafregninger og bilag, kan spare dig mange timer i dit daglige arbejde.

Hvis du er træt af at lede efter bilag eller bede sælgerne om at aflevere bilag for deres køb på firmakortet, så er en Expense Management løsning en mulighed.

Hvad betyder Expense Management?

Oversat til dansk, betyder det udgiftshåndtering, som foretages af virksomheden og gør dagligdagen nemmere.

Med udgiftshåndtering menes alle de transaktioner, der laves i virksomheden dagligt, som eksempelvis køb af en kaffe af sælgeren på tankstationen eller office manageren, der køber nyt printerpapir. Alt skal registreres, og der kan være mange bilag, som kommer i mange forskellige former. Lige fra et fysisk bilag, til en email og måske som et billede. Det kan gøre dagligdagen en anelse besværlig for dig, der arbejder med udgiftshåndtering og måske oplever du, at det ikke er alle kollegaer, der er lige gode til at aflevere deres bilag hurtigt.

Med zExpense kan du nemt registrere alt fra kørsel, til udlæg og tidsregistrering i samme app og samtidig give økonomi et samlet overblik over virksomhedens udlæg og omkostninger til kørsel.

Med en effektiv Expense Management løsning, kan du derfor spare din virksomhed for mange penge, da et løbende overblik gør, at der er snor i udgifterne, og du hurtigere kan reagere ved uregelmæssigheder.

Drop dobbelt­arbejdet – vi har automatiseret det

I dag bliver flere og flere af de rutineprægede manuelle opgaver digitaliseret. Simpelthen fordi det kan gøres mere effektivt og samtidig sænke fejlmarginen markant, da vi som mennesker laver fejl og hver fejl, vi laver, tager tid at rette op på. Den tid har vi ved ZeBon forsøgt at mindske, da vi har udviklet en komplet Expense Management løsning, som vi kalder for zExpense.

Vores løsning zExpense sørger for, at du ikke skal dobbelttjekke, at der ikke er lavet fejl i kørsel fra dine kollegaer, da der en automatisk GPS registrering, som gør, at det er Google Maps ruteopmålinger, som er gældende, og det er derfor ikke muligt at lave regnefejl.

 

5 gode grunde til, at du ikke kan undvære et Expense Management system

Fejlraten falder i forhold til forkert registrering af bilag, og du sparer derfor tid på ikke at ændre noget, der er blevet tastet forkert.

Slut med krøllede bilag og kvitteringer – nu kan sælgerne tage et billede af udlægget og uploade direkte i app’en og til dit system.

Brug virksomhedens nuværende firmakort. Du behøver ikke skifte bank for at kunne bruge zExpense. Vi fungerer med jeres nuværende firmakort.

Integreret til dit økonomisystem. Det skal være smart og effektivt at bruge et Expense Management system, og zExpense er integreret til langt de fleste økonomisystemer.

Du kan også registrere kørsel og eventuelt også tidsregistrering i systemet, så det bliver ikke nemmere for både dig og dine kollegaer.

Se om du kan spare tid og penge med zExpense

Få svaret på få minutter med vores beregner.

Spiller sammen med dit økonomisystem

For at et Expense Management system skal være mest effektivt og gøre din hverdag nemmere, så skal det gerne spille sammen med dit økonomisystem, så du nemt og effektivt kan koble kvittering og udgift sammen. zExpense gør det nemt for dig at gøre netop det.

Dit job forsvinder ikke – vi gør det bare nemmere

Nu tænker du måske, at en Expense Management løsning kan koste dig dit job, men det gør det ikke. Udgifterne skal stadig posteres rigtigt, og der vil stadig være masser af opgaver. Men du slipper for alt bøvlet med at kontrollere og lege detektiv, når kvitteringerne skal afleveres eller findes frem af bukselommerne på sælgerne.

Derudover, så kan du også tilbyde sælgerne en smart app, hvor de bare skal tage et billede af deres kvittering, og så kan de smide kvitteringen væk efterfølgende, fordi du har dokumentationen.