Rejse­afregning gjort digitalt

Det kan være besværligt at håndtere rejseafregninger med diverse fysiske kvitteringer og bilag. Det tager tid at indsamle og få et overblik, og samtidig skal du sikre, at alt bliver registreret korrekt i økonomisystemet.

Reducer tiden du bruger på rejse­afregninger med op til 70%

Hvis din virksomhed har mange rejseafregninger, som håndteres manuelt, kan det tage lang tid at få et overblik. Det er både besværligt og tidskrævende for dig, men også for dine kollegaer, som løbende skal holde overblikket over, hvilke rejseafregninger der passer til hvilke posteringer.

Det kan give flere fejl og efterfølgende justeringer, som øger dit besvær. Undersøgelser viser, at du ved at anvende en digital løsning som zExpense til rejseafregninger og udlæg, kan spare op til 70% af den tid, du bruger på at håndtere eksempelvis rejseafregninger.

Effektiv godkendelse af rejse­afregninger

Hvis du i dag håndterer rejseafregninger manuelt, ved du med garanti også, at det kan være en lang og tung proces at få godkendt de forskellige afregninger, da chefen oftest skal skrive under og godkende.
Måske du også kender til det, at du sidst på måneden er rundt i hele virksomheden for at indsamle udlæg, hvorefter du også skal bruge tid på at få dem godkendt?

Med zExpense kan du slippe for besværet og få en godkendelse hurtigt i hus. Simpelt og nemt. Og så har du desuden løbende et overblik over virksomhedens omkostninger, så de ikke stikker af sidst på måneden.

Det er også nemt for medarbejderne

Med zExpense kan medarbejderne nemt hente appen ned og løbende tage billeder af bilagene, og samtidig vælge, hvordan det skal registreres. Det giver oftest færre fejl og færre bilag, som forsvinder, hvilket er med til at lette din arbejdsbyrde. Det gør det også lidt nemmere for brugerne at være på forkant med at aflevere bilagene.

Samtidig får medarbejderne også et overskueligt og løbende overblik over, hvor meget de bruger, hvilket gør, at de også løbende tager ansvar for forbruget og dermed gør dit arbejde lidt nemmere.

5 fordele ved at bruge digital rejse­afregning

Du slipper for at indsamle bilag og lege Sherlock Holmes, når de enkelte rejseafregninger skal kobles sammen med udlægget.

zExpense passer til alle firmakreditkort, så du ikke behøver at skifte dit nuværende firmakort ud.

Få et løbende overblik over omkostningerne, både på virksomhedsniveau og for den enkelte medarbejder.

Nem godkendelse af de enkelte rejseafregninger, da det hele håndteres digitalt. Derfor er du ikke afhængig af, at alle skal være på kontoret, når måneden skal gøres op.

Integreret til dit økonomisystem, så du ikke skal flytte de enkelte posteringer over – det sker automatisk.

Og så er der også et par fordele for medarbejderne, som vi også synes er vigtige i forhold til rejseafregningen: 

Slut med at gemme bilag på farten. Tag blot et billede med zExpense appen og registrer udlægget, og så skal medarbejderen ikke forholde sig til det mere.

Medarbejderen får et løbende overblik over omkostningerne og kan derfor i højere grad styre sit forbrug efter virksomhedens retningslinjer.

Kunne du tænke dig at høre mere om, hvordan zExpense fungerer? Så book en demo af systemet herunder, og vi kontakter dig snarest.
Er du ikke helt klar til at gøre virksomhedens rejseafregning digital endnu? Så kan du læse mere om zExpense her, og se hvordan det fungerer.