Gratis webinar
Sæt din fakturahåndtering på autopilot – og spar timer på fakturering HVER uge
Står automatisering af jeres fakturaflow højt på ønskelisten?
Så skal du sætte kryds i kalenderen tirsdag d. 20. juni kl. 10, hvor vi fortæller om zInvoice – vores digitale værktøj, der hjælper dig med at håndtere og godkende fakturaer langt hurtigere.
Med zInvoice er det slut med at betale dine fakturaer manuelt.
I stedet får du en digital, simpel og hurtig proces, der automatiserer hele din fakturahåndtering – så du kan vinke farvel til den tidskrævende og manuelle opgave, din fakturahåndtering måske er i dag.
På webinarets 30 minutter kan du glæde dig til at høre om:
- hvordan en faktura lander i zInvoice, og hvem der griber den
- godkendte fakturaers overførsel til jeres økonomisystem
- de basale opsætnings- og indstillingsmuligheder
- det brugervenlige design og mere specifik funktionalitet, vi håber, du vil finde brugbar
Tilmeld dig webinaret her, og se med den 20. juni kl. 10.00 – det er ganske gratis og uforpligtende.
Hvad siger vores kunder om zInvoice?
Jannie Nyborg
by Lassen
Automatiser dit fakturaflow
Med zInvoice kan du skifte dueslag og ringbind ud med digital opbevaring af bilag i en app, du altid kan have lige ved hånden. Fleksibel og nem godkendelse på farten – godkend fakturaer hvor og hvornår det passer dig.
Kontakt os
Har du spørgsmål?
Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.