Gratis webinar

Sæt din fakturahåndtering på autopilot – og spar timer på fakturering HVER uge

Står automatisering af jeres fakturaflow højt på ønskelisten?

Så skal du sætte kryds i kalenderen onsdag d. 20. september kl. 10, hvor vi fortæller om zInvoice – vores digitale værktøj, der hjælper dig med at håndtere og godkende fakturaer langt hurtigere. 

Med zInvoice er det slut med at betale dine fakturaer manuelt. 

I stedet får du en digital, simpel og hurtig proces, der automatiserer hele din fakturahåndtering – så du kan vinke farvel til den tidskrævende og manuelle opgave, din fakturahåndtering måske er i dag.

På webinarets 30 minutter kan du glæde dig til at høre om:

  • hvordan en faktura lander i zInvoice, og hvem der griber den
  • godkendte fakturaers overførsel til jeres økonomisystem
  • de basale opsætnings- og indstillingsmuligheder
  • det brugervenlige design og mere specifik funktionalitet, vi håber, du vil finde brugbar

Tilmeld dig webinaret her, og se med den 20. september kl. 10.00  – det er ganske gratis og uforpligtende.

Hvad siger vores kunder om zInvoice?

Jannie Nyborg

by Lassen

Vi har valgt at udvide med zInvoice til håndtering og godkendelse af vores fakturaer. Nu kan vi endelig slippe for udprintede fakturaer, der bliver væk.

Før printede vi fakturaerne ud og lagde dem fysisk hos en medarbejder til godkendelse. Nu foregår alt digitalt med zInvoice. Det er virkelig nemt at bogføre. Det er bare at trykke på en knap.

 

Automatiser dit fakturaflow

Med zInvoice kan du skifte dueslag og ringbind ud med digital opbevaring af bilag i en app, du altid kan have lige ved hånden.

Fleksibel og nem godkendelse på farten – godkend fakturaer hvor og hvornår det passer dig.

Kontakt os

Har du spørgsmål?

Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.