Gratis webinar
Bruger du meget tid på at registrere din tid?
Er du træt af at navigere manuelt rundt i excel-arket, intranettet eller word-dokumentet, når du skal registrere din tid?
Det skal ikke tage lang tid at registrere tid og faktisk er det lidt ironisk, at tidsregistrering kan være en tidskrævende opgave.
Hvis du leder efter en simpel og hurtig måde at registrere tid på, så skal du se med tirsdag d. 21. november kl. 10, hvor vi præsenterer zTime – vores digitale og effektive tids- og fraværsregistreringssystem.
Med zTime kan du registrere din tid nemt, hurtigt og digitalt – så du kan bruge din tid på dine arbejdsopgaver.
Og så kan du se frem til andre fordele som f.eks.:
⭐ fleksibel og nem tidsregistrering, der kan laves på farten.
⭐ simpel og digital registrering af ferie, sygdom, barnets første sygedag og andet fravær.
⭐ automatisk overførsel til jeres nuværende HR, CRM- og lønsystem samt projektstyringsværktøj.
På webinarets 30 minutter kan du glæde dig til at høre om:
- Registrering af arbejdstid
- Hvordan zTime fungerer både i zExpense app’en og på web
- Hvor nemt zTime kan integreres med jeres nuværende systemer
- Opsætning af ferie, sygdom og andet fravær
Tilmeld dig webinaret her og se med den 21. november kl. 10.00 – det er ganske gratis og uforpligtende.
Hvad siger vores kunder om zTime?
Heidi Poffler
Palfinger Marine
Registrer tid og fravær nemt, effektivt og digitalt
Med zTime slipper du for at bruge unødvendig tid på at registrere din tid. Få i stedet fleksibel og nem tidsregistrering, der kan laves på farten.
Kontakt os
Har du spørgsmål?
Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.