Vores kunder inkluderer virksomheder i alle brancher og alle størrelser – lige fra få brugere til store globale koncerner.
De bruger zExpense hver dag – og her fortæller de hvorfor.
Er der noget vi kan hos Spies, så er det at rejse. På samme måde som det skal være let og ukompliceret for vores gæster at rejse med Spies, skal det også være let at være Spies-medarbejder på farten.
Derfor er zExpense det helt rette valg for os – nemt og altid tilgængeligt for medarbejderne og lige så nemt for Økonomiafdelingen.
Alle medlemmer og medarbejdere i HK kan anvende zExpense. Vi oprettede i 2023 mere end 38.000 afregninger, så det er afgørende for os, at zExpense er let og enkelt at anvende.
Yderligere er det vigtigt for os, at zExpense er tilgængeligt 24 timer i døgnet, så vores medlemmer kan lave deres afregninger når det passer dem.
Vi bruger zTime til vores timelønnede studentermedhjælpere – og der er ikke en finger at sætte på løsningen, der virker upåklageligt. Tiden bliver registreret i realtime, og studentermedhjælperne slipper for at udfylde en fysisk blanket, hvor de skal huske det hele. Nu er det bare frem med app’en – og den intuitive brugerflade gør det så simpelt og hurtigt at registrere sin tid.
Det er så utrolig nemt med zTime: Der er altid styr på timerne, og med integrationen til Danløn bliver det bare ikke nemmere. Det er nemt for mig at føre kontrol med – og have overblik over – alle tidsregistreringer. Vi kan trække lister på specifikke medarbejdere og se, hvor meget de har arbejdet i en given periode, hvilke dage der er registreret og hvornår, samt holde styr på ferie-fridage.
Jeg vil anbefale zTime til alle, der skal registrere arbejdstid. Det er simpelthen så nemt, simpelt og overskueligt – og medarbejderne kan altid selv holde øje med deres registreringer, ferier mm.
Ved Matas sætter vi stor pris på at have styr på vores udlæg, og er derfor glade for zExpense. Det giver overskuelighed og gør det nemt for brugerne at lave deres rejseafregninger.
Specielt er vi glade for det gode overblik der er omkring vores kreditkort. Det giver et præcist indblik i, hvordan vores kreditkorttransaktioner håndteres. På den måde sparer vi både tid og øger effektiviteten.
For os har zExpense været en stor succes, og der er især to områder, hvor vi har mærket en stor forandring:
Tidligere manglede vi overblik og struktur i vores processer, og det betød også, at det tog lidt tid at komme i gang med zExpense, da vi skulle have ryddet op og sat tingene i system.
Dét har løsningen virkelig hjulpet os med. Og i dag har vi ro i maven over, at vi nu har fået struktur og styrer vores egne interne processer. Det giver os tryghed at se, at tingene går igennem, som de skal.
Samtidig har zExpense lettet hele processen for den enkelte. Tidligere var håndteringen af bilag meget lavpraktisk og tidskrævende – i dag er det meget mindre håndholdt og meget mere intuitivt. Det synes mine kollegaer er rigtig dejligt.
Både onboardingforløbet og supporten har været en rigtig god oplevelse. Vi har hele vejen igennem følt os taget i hånden og taget os af – og vi har været utrolig glade for samarbejdet med vores kundekonsulent.
zExpense har for os været win/win. Løsningen har gjort bilagshåndteringen nemt for den enkelte – og så har vi fået strømlinet processen, så vi nu er blevet mere bevidste om vores måde at gøre tingene på.
Hos Freja sikrer vi, at forsendelserne fra vores kunder kommer frem til tiden, sikkert og til en fornuftig pris. Det er præcis de samme elementer, vi prioriterer hos vores IT-leverandører.
zExpense er altid tilgængeligt for vores medarbejdere, er en sikker 100% cloudløsning og samtidig er prisen fornuftig. zExpense har klart sat sig i førersædet for håndtering af udlæg og rejseafregning hos Freja.
I vores jagt på en smart og effektiv bilagshåndtering kiggede vi på flere løsninger. zExpense viste sig dog at være den løsning, der passede bedst til os. Det er en løsning, der ikke kun kan opfylde vores behov her og nu men også fremadrettet.
Vi er generelt meget tilfredse med zExpense. Supporten er altid rar at snakke med, og det virker til, at alt kan lade sig gøre. Har vi problemer, så finder de en løsning, og har vi ønsker, så finder de en måde at tilpasse det til vores økonomisystem.
Der er ingen tvivl om, at zExpense er et godt produkt, der bare virker og vores brugere er lykkelige over, hvor nemt det er at arbejde med at dokumentere deres udgifter.
I forhold til både implementering og drift er alt kørt efter planen og er der den mindste udfordring er ZeBons support altid klar.
De gør det SÅ GODT at hele oplevelsen bare er i top. Får lyst til at skrive ”Kundeservice er ikke en afdeling – det en holdning”. Det er så meget den oplevelse man sidder med, når man er i kontakt med ZeBon.
Vi takker for et godt stykke arbejde, det gælder selvfølgelig supporten, men også dem bagved, der laver alt det, man ikke ser – fordi det bare virker!
For os blev behovet for en digital løsning meget tydelig, da alt lukkede ned i april 2020. Pludselig kunne vi ikke komme til fakturaerne, og vi kunne ikke bogføre – vi kunne ingenting, for alt var inde på kontoret. Så fik vi zExpense, og jeg må bare sige, at det har vi været rigtig glade for.
Vi har jo kollegaer spredt ud over hele verden – både i Sverige, Spanien og Storbritannien osv., så det er vigtigt for os, at man kan komme til materialet, både på global vis, men det betyder også rigtig meget, når man sidder og arbejder hjemmefra.
Systemet er enormt enkelt og simpelt og gør nærmest det hele for en. Man kan sagtens mærke, at der ligger enormt meget arbejde bagved, og der er tænkt over, hvad der er behovet hos kunderne.
Før var vores håndtering af udlæg en tidskrævende proces. Det var et meget omstændigt arbejde for både udlæggeren, kontrollanten, godkenderen og bogholderiet. Men i dag foregår det hele hurtigt, nemt og digitalt – det sparer os for en masse tid.
Vi har opnået en kæmpe tidsbesparelse hos både de frivillige, i bogholderiet og ledelsen. Og så sparer vi mange penge, fordi systemet er billigt og meget effektivt og hurtigt tjener sig selv hjem.
Integrationen til vores regnskabsprogram, e-conomic, er en kæmpe hjælp i dagligdagen. Det sparer os virkelig meget tid, og vi slipper for manuelt arbejde.
Løsningen er virkelig enkel: Du tager et billede af din kvittering og registrerer den i app’en. Derefter bliver bilaget sendt til godkendelse hos mig, og ryger derefter direkte ind i e-conomic.
Jeg har altid zExpense kørende. Det er, sammen med vores regnskabsprogram, det første, jeg åbner om morgenen.
Som selvstændig it-konsulent anvender jeg selv seneste teknologiske muligheder, for at minimere min administration og frigøre tid til sjovere ting.
Prisen er bestemt også rimelig og systemet kan vokse med mig, den dag jeg bliver flere i min virksomhed. Det bliver ikke meget lettere.
zExpense er et fuldt modent og stabilt system der til stadighed udvikles og forbedres af et meget dedikeret og ansvarsfuldt team hos ZeBon. Derudover er zExpense meget fleksibelt og er sat op så det passer til vores behov, hvilket er én af zExpense’ store styrker.
Betydningen af at have begejstrede kunder deler vi i Hans Just A/S med ZeBon. Vi deler den glæde, der er ved at arbejde med produkter, der har høj kvalitet og som fungerer.
Vores medarbejdere har taget zExpense til sig og er begejstret for den tidsbesparelse og nemme håndtering af bilag, det har givet dem. Supporterne ved ZeBon er meget behjælpsomme og står altid klar til at hjælpe, hvis vi har behov.
Vi glæder os nu til også at komme i gang med zTime tidsregistrering i zExpense.
I efteråret 2021 søgte vi efter et system, der kunne afhjælpe manuelle papirgange og få os videre på den digitale rejse. Vi valgte at gå med ZeBons 3 løsninger – zExpense, zInvoice & zTime.
Vi valgte ZeBons løsninger pga. den lette tilgængelighed, nemme opsætning og muligheden for at få alle 3 løsninger på samme brugerflade. Og vigtigst af alt valgte vi systemet, fordi det er enkelt og intuitivt for brugerne.
Både ved opsætning/opstart og i det daglige har vi oplevet god support fra den kundekonsulent vi har været tilknyttet.
I forbindelse med vores beslutning om at udlevere Mastercard til mange af vores medarbejdere, var vi i tvivl om, hvordan vi bedst muligt sikrer en let og effektiv administration af såvel de mange kreditkorttransaktioner som afstemning af Mastercard-fakturaen.
Vi blev anbefalet af vores bank at se nærmere på zExpense – og det var lige den løsning Blå Kors Danmark søgte.
At vi så yderligere kan bruge zExpense til håndtering af private udlæg fra vores mange værdifulde frivillige og til kørselsgodtgørelse er bare endnu et plus.
zExpense har særdeles rimelige opstartsomkostninger, der dækker implementering og uddannelse af superbrugere, så set i forhold til vores tidligere omkostninger til en ekstern bogholder var investeringen i zExpense hurtigt tjent hjem – ja, den bedste og hurtigste ROI jeg længe har set.
Samtidig har A-CONSULT oplevet et væsentligt kvalitetsløft i processen, så zExpense skal inden længe også implementeres i vores selskaber i England, Tyskland og Polen.
Vores daglige håndtering af bilag og kørselsafregninger er blevet markant nemmere, efter vi har lavet samarbejde med ZeBon omkring zExpense. De opsatte godkendelsesflows, gør det nemt og effektivt at arbejde med.
Der er altid hurtigt svar og god service, hvis der er spørgsmål, hvilket der sjældent er – systemet er nemt og intuitivt at arbejde i for alle brugere.
Hele fundamentet for spejdernes arbejde er baseret på frivilligt arbejde – derfor er det vigtigt for os, at vores medlemmer nemt kan få refunderet deres udlæg og kørsel til aktiviteter og rejser.
Vi har anvendt zExpense siden 2015 og har altså set de forbedringer og udvidelser som er sket med zExpense de seneste år – altid til det bedre og uden forstyrrelser for vores medlemmer og zExpense brugere.
Siden vi begyndte at bruge zExpenseGO, har vi haft mere end 300 kørsels- og udgiftsposter igennem systemet hver måned. zExpenseGO kan lige præcis dét, jeg og medarbejderne har brug for.
Registrering af kørsel bliver ikke nemmere – telefonens GPS finder adresserne, og de kørte kilometer beregnes helt automatisk. Medarbejderne gemmer kvitteringer for udlæg direkte i zExpenseGO, så dokumentationen er på plads.
Så det bliver ikke meget nemmere.
Med zExpense Arrangement har vi fået et særdeles nemt og overskueligt værktøj til gavn for vores medlemmer – og også for dem hos Ergoterapeutforeningen, der skal godkende refusion af udlæg samt økonomifunktionen.
I zExpense Arrangement er der helt enkelt styr på processen. Der er intet, der går galt, fordi der er én, der glemmer at videresende en blanket i en e-mail. Nu er alt samlet i zExpense Arrangement, hvor vi nemt kan følge processen fra A til Z, hvilket giver os en høj grad af sikkerhed.
Da vi startede op, sendte vi en kort vejledning ud til medlemmerne, og derfra har de taget zExpense Arrangement til sig. Vi får meget få spørgsmål fra medlemmerne omkring udlæg og brugen af systemet.
Vi blev anbefalet at bruge zExpense tilbage i 2019, tror jeg. Siden da er vores bilagshåndtering blevet langt nemmere, og vi oplever færre fejl. Os der bruger systemet er rigtig glade for det. Og ZeBons support har været gode til at hjælpe os og sætte tingene op, som vi ønskede. De er altid nemme at få fat på.
Med zExpense er hele Pilgrims bilagshåndtering blevet digitaliseret – også selve bilagene – og det sparer dem tid hver måned.
Er der noget vi kan hos Spies, så er det at rejse. På samme måde som det skal være let og ukompliceret for vores gæster at rejse med Spies, skal det også være let at være Spies-medarbejder på farten.
Derfor er zExpense det helt rette valg for os – nemt og altid tilgængeligt for medarbejderne og lige så nemt for Økonomiafdelingen.
Spies A/S
Alle medlemmer og medarbejdere i HK kan anvende zExpense. Vi oprettede i 2021 mere end 38.000 afregninger, så det er afgørende for os, at zExpense er let og enkelt at anvende.
Yderligere er det vigtigt for os, at zExpense er tilgængeligt 24 timer i døgnet, så vores medlemmer kan lave deres afregninger når det passer dem.
HK
I vores jagt på en smart og effektiv bilagshåndtering kiggede vi på flere løsninger. zExpense viste sig dog at være den løsning, der passede bedst til os. Det er en løsning, der ikke kun kan opfylde vores behov her og nu men også fremadrettet.
Vi er generelt meget tilfredse med zExpense. Supporten er altid rar at snakke med, og det virker til, at alt kan lade sig gøre. Har vi problemer, så finder de en løsning, og har vi ønsker, så finder de en måde at tilpasse det til vores økonomisystem.
Sunstone Life Science Ventures
Ved Matas sætter vi stor pris på at have styr på vores udlæg, og er derfor glade for zExpense. Det giver overskuelighed og gør det nemt for brugerne at lave deres rejseafregninger. Specielt er vi glade for det gode overblik der er omkring vores kreditkort. Det giver et præcist indblik i, hvordan vores kreditkorttransaktioner håndteres. På den måde sparer vi både tid og øger effektiviteten.
Matas A/S
zExpense er et fuldt modent og stabilt system der til stadighed udvikles og forbedres af et meget dedikeret og ansvarsfuldt team hos ZeBon. Derudover er zExpense meget fleksibelt og er sat op så det passer til vores behov, hvilket er én af zExpense’ store styrker.
SDU (Syddansk Universitet)
Hos Freja sikrer vi, at forsendelserne fra vores kunder kommer frem til tiden, sikkert og til en fornuftig pris. Det er præcis de samme elementer vi prioriterer hos vores IT-leverandører.
zExpense er altid tilgængeligt for vores medarbejdere, er en sikker 100% cloudløsning og samtidig er prisen fornuftig. zExpense har klart sat sig i førersædet for håndtering af udlæg og rejseafregning hos Freja.
Freja Transport & Logistics A/S
I efteråret 2021 søgte vi efter et system, der kunne afhjælpe manuelle papirgange og få os videre på den digitale rejse. Vi valgte at gå med ZeBons 3 løsninger – zExpense, zInvoice & zTime.
Vi valgte ZeBons løsninger pga. den lette tilgængelighed, nemme opsætning og muligheden for at få alle 3 løsninger på samme brugerflade. Og vigtigst af alt valgte vi systemet, fordi det er enkelt og intuitivt for brugerne.
Både ved opsætning/opstart og i det daglige har vi oplevet god support fra den kundekonsulent vi har været tilknyttet.
CK Teknik
zExpense gør udgiftshåndtering nemt og effektivt for både medarbejderne, økonomiafdelingen og ledelsen.
Transaktioner fra firmakreditkortet læses hver nat ind i zExpense og kan automatisk fordeles på kategorier – fx. hotel, transport eller fortæring. Medarbejderen anvender zExpense app’en til at dokumentere købet med et billede af bilaget og sender afregningen til godkendelse, der herefter er klar til bogføring.
Se de banker, kreditkort, samt økonomi- og lønsystemer, zExpense integrerer med.
Se hvor nemt og enkelt, det er at bruge zExpense og de forskellige funktioner.
Er du interesseret i at få mere viden om vores løsninger?
Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.