Vi har et mål: At gøre bilags-håndteringen nem og effektiv for dig og dine kollegaer

Bruger du og dine kollegaer alt for meget tid og energi på manuel bilagshåndtering? Og er I trætte af  manglende kvitteringer, printerproblemer, fejl i udgiftsrapporterne og papirrod?

Manuel bilagshåndtering koster både tid og penge: Det er en tidskrævende og trættende opgave for medarbejderne – der kunne bruge tiden bedre på andre opgaver. 

Heldigvis behøver det ikke være sådan. Med zExpense kan I klare bilagshåndteringen på en brøkdel af den tid, I bruger i dag.

Det mener vi hos ZeBon, at I fortjener. Derfor har vi udviklet zExpense med et enkelt mål: At gøre bilagshåndteringen nem, simpel og effektiv – så I sparer tid, penge og frustrationer. 

1
Grundlagt
1
Kunder
1
Lande
1
Brugere

Vi hjælper jer med at effektivisere jeres bilags- og fakturahåndtering

Vi har siden 2009 beskæftiget os med IT-løsninger, der optimerer og effektiviserer processer og arbejdsgange i alle typer virksomheder.

Med fokus på håndtering af udlægs- og rejseafregninger har vi udviklet løsningen zExpense. En løsning, der effektivt håndterer alle arbejdsgange omkring styring af udlæg, kreditkort transaktioner, forskud, kørselsafregning, diætberegning mv.

Løsningen er meget intuitivt opbygget og gør det simpelt og enkelt for alle typer af brugere at håndtere deres afregninger – hvad enten man er sælger/konsulent, chef/godkender eller controller/økonomimedarbejder.

I zExpense er det muligt at tilkøbe modulerne zInvoice og zTime, der digitaliserer og effektiviserer virksomhedens håndtering af kreditor- og leverandør samt tids- og fraværsregistrering. 

Det giver virksomheder mulighed for at samle al bilagshåndtering og medarbejderregistrering i én løsning, der kan tilgås både via en app og på web. Det er nemt, simpelt og effektivt – og så egner det sig også til de medarbejdere, der skal registrere tid eller udgifter på farten. 

Med mere end 1.800 kunder og 580.500 brugere i 64 lande, favner vi bredt – på tværs af forskellige brancher/fag og differentierende virksomhedsstørrelse: Lige fra 2 ansatte og op til mere end 1.000 ansatte.

Hos ZeBon sætter vi en ære i at skabe danske arbejdspladser. Vi mener, det er en styrke, at vores team er tæt på kunden, og derfor nemt kan have en dialog om både support- eller udviklingsopgaver.

Vores team bestående af 15 dygtige medarbejdere – som er fordelt på kontorer i Hellebæk og Aalborg – står klar til at hjælpe jeres virksomhed mod en enklere hverdag med zExpense.

BAG ZEBON

Ledelse

Jesper Bonne

adm. direktør

jb@zebon.dk

direkte tlf. 69153515

mobil. 50828210

Nicolaj Bertelsen

IT direktør

nb@zebon.dk

direkte tlf. 69153501

BAG ZEBON

Salg og marketing

Carsten Folkmann

Salgskonsulent

caf@zebon.dk

direkte tlf. 69163532

Jonas Busekist

Salgskonsulent

jobu@zebon.dk

direkte tlf. 72441190

Katrine Nord Mathiesen

Marketingkoordinator

kanm@zebon.dk

direkte tlf. 69163537

Katrine Nord Mathiesen

Marketingkoordinator

kanm@zebon.dk

direkte tlf. 69163537

BAG ZEBON

Kundekonsulenter

Martin Rømer Thomsen

Kundekonsulent

support@zebon.dk

support tlf. 72441195

Stine Guldbrandt

Kundekonsulent

support@zebon.dk

support tlf. 72441195

Kim Nyegaard

Kundekonsulent

support@zebon.dk

support tlf. 72441195

Michael Juul Olsen

Kundekonsulent

support@zebon.dk

support tlf. 72441195

Maj Olesen

Kundekonsulent

support@zebon.dk

support tlf. 72441195

Marianne Kjærsgaard Reinau

Kundekonsulent

support@zebon.dk

support tlf. 72441195

BAG ZEBON

Udviklere

Darius Plausinaitis

Udvikler

dpl@zebon.dk

support tlf. 72441195

Martin Sand Christensen

Udvikler

msc@zebon.dk

support tlf. 72441195

Anders Linde Fejerskov

Udvikler

anf@zebon.dk

support tlf. 72441195

Gustav Thoft

Udvikler

ght@zebon.dk

support tlf. 72441195

Gustav Thoft

Udvikler

ght@zebon.dk

support tlf. 72441195

64 LANDE

zExpense er global

zInvoice-webinar

Fakturahåndtering:
Manuel vs. digital

Bruger du for lang tid på at håndtere og betale fakturaer? Lad os se nærmere på besparelserne og fordelene ved digital fakturahåndtering.

Salgskonsulent - Jonas

Sig hej til vores salgskonsulent, Jonas

Jonas har været en del af teamet i 10 måneder, og han synes, det er givende at snakke med kunder og indgå aftaler, de kan bruge til noget.

Digital tidsregistrering med zTime

Excel-arket vs. digital tidsregistrering

Overvejer du at opgradere din virksomheds tidsregistrering fra de traditionelle Excel-ark til et digitalt tidsregistreringssystem?

zExpense

Vil du vide mere?

Integrationer

Se de banker, kreditkort, samt økonomi- og lønsystemer, zExpense integrerer med.

Få en demo

Se hvor nemt og enkelt, det er at bruge zExpense og de forskellige funktioner.

Kontakt os

Er du interesseret i at få mere viden om vores løsninger?

KONTAKT OS

Har du spørgsmål?

Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.