Simpel og pålidelig registrering af arbejdstid, enkel fraværsregistrering og overskuelig tidsregistrering på diverse arbejdsopgaver – alt i én app, du altid har lige ved hånden.
Før kontrol med om nogle medarbejdere har haft mindre end 11 timers hvile mellem slut og start tid med opsatte 11 timers rapporter.
Opsæt 48 timers rapporter og få et overblik over, hvor mange timer medarbejderne arbejder pr. uge i en given periode.
Opsæt default pauser eller sæt dem op på tidsregistreringstype niveau, så de fratrækkes arbejdstiden.
Gør det overskueligt og effektivt for medarbejdere at lave flere ens tidsregistreringer på én gang.
Opsæt standard arbejdsdage for medarbejdere med faste møde- og sluttider.
Registrering af arbejdstid bliver et lovkrav for stort set alle medarbejdere d. 1. juli 2024 – og det betyder, at virksomheder fremadrettet skal bruge et objektivt, pålideligt og tilgængeligt tidsregistreringssystem til at sikre overholdelse af blandt andet medarbejderes arbejdstid samt daglige og ugentlige hviletid.
Med zTime får du en digital løsning, der gør det nemt og effektivt for medarbejdere at registrere arbejdstid – og som hjælper dig med at overholde de nye regler for tidsregistrering.
zTime gør det simpelt for alle medarbejdere at registrere både generel og fast arbejdstid samt tidsforbrug på alt fra møder til projektarbejde. Det gør det nemt for både virksomheden og den enkelte medarbejder at have overblik over arbejdstiden. zTime kan tilgås fra både app og web.
Tidsregistreringstyperne kan opsættes forskelligt alt efter, hvilken måde der giver bedst mening i forhold til den konkrete case.
For eksempel:
For medarbejdere på farten kan tidsregistrering være en besværlig proces – men sådan behøver det ikke være.
zTime er både brugervenligt og intuitivt sat op, og det er derfor nemt for alle medarbejdere at registrere tid. Det eneste, man skal gøre er at angive starttidspunkt og varighed eller fra/til tidspunkt.
Herefter allokerer man registreringen til et projekt, servicenummer eller kunde.
Det er også muligt at opsætte en manuel tidsregistrering og sende den til godkendelse eller direkte til økonomiafdelingen.
Hvis du leder efter et brugervenligt og digitalt system til at registrere arbejdstid, er dette webinar noget for dig
Vi kommer til at se på funktionerne i zTime – og hvordan de hjælper dig med at overholde den nye lov om tidsregistrering.
Den enkelte medarbejder kan se sine egne daglige, ugentlige og månedlige totaler på udvalgte tidsregistreringstyper.
Registrer tid på den måde, der passer dig bedst. Vælg mellem en start/stop funktion, der tracker tiden for dig, eller opret en manuel tidsregistrering.
Definer antallet af dimensioner på de enkelte tidsregistreringstyper – og opsæt dem som påkrævede eller valgfri efter behov.
Alle medarbejdere kan nemt registrere både tid og fravær direkte i zExpense app’en og sende til godkendelse.
Tag højde for fravær i helligedage og weekender med en helligdagskalender, der kan opsættes og redigeres efter individuelle behov.
Send tids- og fraværsregistreringer automatisk videre til jeres CRM-, regnskabs- og lønsystem eller projektstyringsværktøj.
Med zTime kan medarbejdere selv registrere fravær såsom sygdom, ferie, afspadsering, barn syg mm. direkte i app’en. Al registreret fravær sendes herefter direkte til godkendelse hos nærmeste leder, HR- eller lønafdelingen.
Det er også muligt at opsætte en helligdagskalender, som virksomheden selv kan redigere og tilpasse, og som blandt andet vil tage højde for fraværsregistrering hen over weekender og helligdage.
Derudover kan zTime også beregne tilskrivning af 2,08 feriedag pr. måned i henhold til den nye ferielov.
Alle tids- og fraværsregistreringer i zTime kan overføres til jeres HR, CRM-, lønsystem, og projektstyringsværktøj. Det sparer jer for unødvendigt tastearbejde og gør processen langt nemmere for alle medarbejdere.
Derudover kan fraværsregistreringer sendes i workflow til godkendelse eller direkte til HR eller lønbogholderiet.
Ønsker du at skræddersy din egen integration, stiller vi gerne vores REST-API til rådighed.
Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.