Sig hej til vores kundekonsulent, Marianne
Marianne har været hos ZeBon i 3 år og har tidligere erfaring som NAV-konsulent og erfaring som økonomimedarbejder.
Nu har SMV:Digital en ny tilskudspulje – skal du nå at være med?
Med SMV:Digitals nye tilskudspulje kan du få 50.000 kr. til privat rådgivning, der kan hjælpe dig med at afklare behov i din virksomhed.
Fakturahåndtering: Manuel vs. digital
Bruger du for lang tid på at håndtere og betale fakturaer? Lad os se nærmere på besparelserne og fordelene ved digital fakturahåndtering.
Sig hej til vores salgskonsulent, Jonas
Jonas har været en del af teamet i 10 måneder, og han synes, det er givende at snakke med kunder og indgå aftaler, de kan bruge til noget.
Excel-arket vs. digital tidsregistrering
Overvejer du at opgradere din virksomheds tidsregistrering fra de traditionelle Excel-ark til et digitalt tidsregistreringssystem?
54% gør det – gør du også?
Bruger du, som 54% andre, også din tid på dette, når du er på arbejde? Sådan slipper du for at være en del af statistikken.
Mød vores kundekonsulent, Maj
Maj skræddersyer løsninger til kunderne ud fra de behov, de har. Hun drives af at hjælpe andre og har det, som hun selv kalder et hjælpe-gen.
Tidsregistrering: Tre måder, medarbejdere kan registrere tid på
Den 1. juli 2024 blev registrering af arbejdstid et lovkrav for næsten alle medarbejdere i Danmark. Men hvordan skal tiden registreres?
Visma Danmark opkøber ZeBon
Med Vismas overtagelse af ZeBon ser vi ind i en fremtid med mulighed for yderligere vækst samt at videreudvikle og forbedre vores løsninger.
Hils på vores marketingkoordinator, Katrine
Katrines yndlingsopgaver er især de kreative af slagsen. Hun er glad for at kunne bruge sine kreative sider og elsker en god brainstorm.