Hos Freja sikrer vi, at forsendelserne fra vores kunder kommer frem til tiden, sikkert og til en fornuftig pris. Det er præcis de samme elementer vi prioriterer hos vores IT-leverandører. zExpense er altid tilgængeligt for vores medarbejdere, er en sikker 100% cloudløsning og samtidig er prisen fornuftig. zExpense har klart sat sig i førersædet for håndtering af udlæg og rejseafregning hos Freja.
Pia Kølsen
Freja Transport & Logistics A/S
Alle medlemmer og medarbejdere i HK kan anvende zExpense. Vi oprettede i 2018 mere end 32.000 afregninger, så det er afgørende for os, at zExpense er let og enkelt at anvende. Yderligere er det vigtigt for os, at zExpense er tilgængeligt 24 timer i døgnet, så vores medlemmer kan lave deres afregninger når det passer dem.
Tine Bernhardt
HK
Er der noget vi kan hos Spies, så er det at rejse. På samme måde som det skal være let og ukompliceret for vores gæster at rejse med Spies, skal det også være let at være Spies-medarbejder på farten. Derfor er zExpense det helt rette valg for os – nemt og altid tilgængeligt for medarbejderne og lige så nemt for Økonomiafdelingen.
Maj-Brit Hansson
Spies A/S
Som selvstændig it-konsulent anvender jeg selv seneste teknologiske muligheder, for at minimere min administration og frigøre tid til sjovere ting. Prisen er bestemt også rimelig og systemet kan vokse med mig, den dag jeg bliver flere i min virksomhed. Det bliver ikke meget lettere.
Morten Schaumann
Schaumann.Digital ApS
Ved Matas sætter vi stor pris på at have styr på vores udlæg, og er derfor glade for zExpense. Det giver overskuelighed og gør det nemt for brugerne at lave deres rejseafregninger. Specielt er vi glade for det gode overblik der er omkring vores kreditkort. Det giver et præcist indblik i hvordan vores kreditkorttransaktioner håndteres. På den måde sparer vi både tid og øger effektiviteten.
Vibeke Herløv Wagner
Matas A/S
Hos Mascot jagter vi i alt arbejde ”Tested to Work” – det er afgørende for os at levere de bedste produkter til vores kunder og samtidig være effektive i vores interne processer – også på tværs af landegrænser. For at understøtte dette, bruger vi zExpense i nu otte lande og flere er på vej. Og al bogføring eksporteres direkte til SAP. Det er Tested to Work for Mascot.
Charlotte Troelsen
Mascot International A/S
Der er ingen tvivl om at zExpense er et godt produkt der bare virker og vores brugere er lykkelige over hvor nemt det er, at arbejde med at dokumentere deres udgifter. I forhold til både implementering og drift er alt kørt efter planen og er der den mindste udfordring er ZeBons support altid klar. De gør det SÅ GODT at hele oplevelsen bare er i top. Får lyst til at skrive ”Kundeservice er ikke en afdeling – det en holdning”. Det er så meget den oplevelse man sidder med, når man er i kontakt med ZeBon. Vi takkker for et godt stykke arbejde, det gælder selvfølgelig supporten, men også dem bagved, der laver alt det man ikke ser – fordi det bare virker!
Rochus Ettinger Riisgaard
Grønbech & Sønner A/S
Alle vores produkter hos Montana Furniture er karakteriseret ved optimal sammenhæng mellem funktionalitet, kvalitet, miljøhensyn, æstetik og etik. Det er naturligvis også parametre som vi vægter højt hos vores leverandører. Med zExpense har vi et 100% dansk cloudbaseret rejseafregningssystem, af virkelig høj kvalitet, som er let tilgængeligt for både administrator og brugere. De mange brugerrettede indstillinger gør, at den enkelte zExpense bruger kun får de valgmuligheder, der er relevante. Montana Furniture anvender zExpense med stor effektivitet i både Europa og Asien.
Trine Ninett Jørgensen
Montana Furniture A/S
Hele fundamentet for spejdernes arbejde er baseret på frivilligt arbejde – derfor er det vigtigt for os, at vores medlemmer nemt kan få refunderet deres udlæg og kørsel til aktiviteter og rejser. Vi har anvendt zExpense siden 2015 og har altså set de forbedringer og udvidelser som er sket med zExpense de seneste år – altid til det bedre og uden forstyrrelser for vores medlemmer og zExpense brugere.
Morten Bjørn Nielsen
Spejdernes
Administrationsfællesskab
I forbindelse med vores beslutning om at udlevere Mastercard til mange af vores medarbejdere, var vi i tvivl om, hvordan vi bedst muligt sikrer en let og effektiv administration af såvel de mange kreditkorttransaktioner som afstemning af Mastercard-fakturaen. Vi blev anbefalet af vores bank at se nærmere på zExpense – og det var lige den løsning Blå Kors Danmark søgte. At vi så yderligere kan bruge zExpense til håndtering af private udlæg fra vores mange værdifulde frivillige og til kørselsgodtgørelse er bare endnu et plus.
Kristian Morre
Blå Kors Danmark
zExpense har særdeles rimelige opstartsomkostninger, der dækker implementering og uddannelse af superbrugere, så set i forhold til vores tidligere omkostninger til en ekstern bogholder var investeringen i zExpense hurtigt tjent hjem – ja, den bedste og hurtigste ROI jeg længe har set. Samtidig har A-CONSULT oplevet et væsentligt kvalitetsløft i processen, så zExpense skal inden længe også implementeres i vores selskaber i England, Tyskland og Polen.
Allan Schmidt Christiansen
A-CONSULT A/S