Referencer

Hos ZeBon arbejder vi hver dag for at imødekomme vores kunders behov og forventninger – og udvikle vores løsninger, så de passer til deres individuelle behov.

MERE END 1.350 KUNDER

Hvad siger kunderne om zExpense?

Nemt og altid tilgængeligt

Er der noget vi kan hos Spies, så er det at rejse. På samme måde som det skal være let og ukompliceret for vores gæster at rejse med Spies, skal det også være let at være Spies-medarbejder på farten.

Derfor er zExpense det helt rette valg for os – nemt og altid tilgængeligt for medarbejderne og lige så nemt for Økonomiafdelingen.

Maj-Brit Hansson

Spies A/S

Vores medlemmer kan lave deres afregninger når det passer dem

Alle medlemmer og medarbejdere i HK kan anvende zExpense. Vi oprettede i 2020 mere end 38.000 afregninger, så det er afgørende for os, at zExpense er let og enkelt at anvende.

Yderligere er det vigtigt for os, at zExpense er tilgængeligt 24 timer i døgnet, så vores medlemmer kan lave deres afregninger når det passer dem.

Tine Bernhardt

HK

Vi har både sparet tid og fået bedre overblik

I vores jagt på en smart og effektiv bilagshåndtering kiggede vi på flere løsninger. zExpense viste sig dog at være den løsning, der passede bedst til os. Det er en løsning, der ikke kun kan opfylde vores behov her og nu men også fremadrettet.

Vi er generelt meget tilfredse med zExpense. Supporten er altid rar at snakke med, og det virker til, at alt kan lade sig gøre. Har vi problemer, så finder de en løsning, og har vi ønsker, så finder de en måde at tilpasse det til vores økonomisystem.

Læs hele casen her.

 

Peter Agathon Hegermann‑Lindencrone

Sunstone Life Science Ventures

zExpense gør det overskueligt

Ved Matas sætter vi stor pris på at have styr på vores udlæg, og er derfor glade for zExpense. Det giver overskuelighed og gør det nemt for brugerne at lave deres rejseafregninger. Specielt er vi glade for det gode overblik der er omkring vores kreditkort. Det giver et præcist indblik i, hvordan vores kreditkorttransaktioner håndteres. På den måde sparer vi både tid og øger effektiviteten.

Vibeke Herløv Wagner

Matas A/S

Meget fleksibelt

zExpense er et fuldt modent og stabilt system der til stadighed udvikles og forbedres af et meget dedikeret og ansvarsfuldt team hos ZeBon. Derudover er zExpense meget fleksibelt og er sat op så det passer til vores behov, hvilket er én af zExpense’ store styrker.

Jens V. Kierkegaard

SDU (Syddansk Universitet)

100% cloudløsning

Hos Freja sikrer vi, at forsendelserne fra vores kunder kommer frem til tiden, sikkert og til en fornuftig pris. Det er præcis de samme elementer vi prioriterer hos vores IT-leverandører.

zExpense er altid tilgængeligt for vores medarbejdere, er en sikker 100% cloudløsning og samtidig er prisen fornuftig. zExpense har klart sat sig i førersædet for håndtering af udlæg og rejseafregning hos Freja.

Pia Kølsen

Freja Transport & Logistics A/S

Styr på processen

Med zExpense Arrangement har vi fået et særdeles nemt og overskueligt værktøj til gavn for vores medlemmer – og også for dem hos Ergoterapeutforeningen, der skal godkende refusion af udlæg samt økonomifunktionen.

I zExpense Arrangement er der helt enkelt styr på processen. Der er intet, der går galt, fordi der er én der glemmer at videresende en blanket i en e-mail – nu er alt samlet i zExpense Arrangement, hvor vi nemt kan følge processen fra A til Z, hvilket giver os en høj grad af sikkerhed.

Da vi startede op, sendte vi en kort vejledning ud til medlemmerne og derfra har de taget zExpense Arrangement til sig. Vi får meget få spørgsmål fra medlemmerne omkring udlæg  og brugen af systemet.

Henri Dam

Ergoterapeutforeningen

Godt produkt der bare virker

Der er ingen tvivl om, at zExpense er et godt produkt, der bare virker og vores brugere er lykkelige over, hvor nemt det er at arbejde med at dokumentere deres udgifter.

I forhold til både implementering og drift er alt kørt efter planen og er der den mindste udfordring er ZeBons support altid klar.

De gør det SÅ GODT at hele oplevelsen bare er i top. Får lyst til at skrive ”Kundeservice er ikke en afdeling – det en holdning”. Det er så meget den oplevelse man sidder med, når man er i kontakt med ZeBon.

Vi takker for et godt stykke arbejde, det gælder selvfølgelig supporten, men også dem bagved, der laver alt det, man ikke ser – fordi det bare virker!

Rochus Ettinger Riisgaard

Grønbech & Sønner A/S

Jeg har altid zExpense kørende

Integrationen til vores regnskabsprogram, e-conomic, er en kæmpe hjælp i dagligdagen. Det sparer os virkelig meget tid, og vi slipper for manuelt arbejde. Løsningen er virkelig enkel: du tager et billede af din kvittering og registrerer den i app’en. Derefter bliver bilaget sendt til godkendelse hos mig, og ryger derefter direkte ind i e-conomic.

Jeg har altid zExpense kørende. Det er, sammen med vores regnskabsprogram, det første, jeg åbner om morgenen.

Læs hele casen her.

 

Jesper Søby Hansen

21-5

Det var lige den løsning Blå Kors Danmark søgte

I forbindelse med vores beslutning om at udlevere Mastercard til mange af vores medarbejdere, var vi i tvivl om, hvordan vi bedst muligt sikrer en let og effektiv administration af såvel de mange kreditkorttransaktioner som afstemning af Mastercard-fakturaen.

Vi blev anbefalet af vores bank at se nærmere på zExpense – og det var lige den løsning Blå Kors Danmark søgte.

At vi så yderligere kan bruge zExpense til håndtering af private udlæg fra vores mange værdifulde frivillige og til kørselsgodtgørelse er bare endnu et plus.

Kristian Morre

Blå Kors Danmark

Vi har anvendt zExpense siden 2015

Hele fundamentet for spejdernes arbejde er baseret på frivilligt arbejde – derfor er det vigtigt for os, at vores medlemmer nemt kan få refunderet deres udlæg og kørsel til aktiviteter og rejser.

Vi har anvendt zExpense siden 2015 og har altså set de forbedringer og udvidelser som er sket med zExpense de seneste år – altid til det bedre og uden forstyrrelser for vores medlemmer og zExpense brugere.

Lisbeth Andersen

Spejdernes Administrationsfællesskab

Frigør tid til sjovere ting

Som selvstændig it-konsulent anvender jeg selv seneste teknologiske muligheder, for at minimere min administration og frigøre tid til sjovere ting.

Prisen er bestemt også rimelig og systemet kan vokse med mig, den dag jeg bliver flere i min virksomhed. Det bliver ikke meget lettere.

 

Morten Schaumann

Unitas

Den bedste og hurtigste ROI jeg længe har set

zExpense har særdeles rimelige opstartsomkostninger, der dækker implementering og uddannelse af superbrugere, så set i forhold til vores tidligere omkostninger til en ekstern bogholder var investeringen i zExpense hurtigt tjent hjem – ja, den bedste og hurtigste ROI jeg længe har set.

Samtidig har A-CONSULT oplevet et væsentligt kvalitetsløft i processen, så zExpense skal inden længe også implementeres i vores selskaber i England, Tyskland og Polen.

Allan Schmidt Christiansen

A-CONSULT A/S

ZeBon står altid klar til at hjælpe

Betydningen af at have begejstrede kunder deler vi i Hans Just A/S med  ZeBon. Vi deler den glæde, der er ved at arbejde med produkter, der har høj kvalitet og som fungerer.

Vores medarbejdere har taget zExpense til sig og er begejstret for den tidsbesparelse og nemme håndtering af bilag, det har givet dem. Supporterne ved ZeBon er meget behjælpsomme og står altid klar til at hjælpe, hvis vi har behov.

Vi glæder os nu til også at komme i gang med zTime tidsregistrering i zExpense.

Kirsten Fackmann Fløystrup

Hans Just A/S

zExpenseGO kan præcis det, vi hos Stage Advokatfirma har brug for

Siden vi begyndte at bruge zExpenseGO har vi haft mere end 300 kørsels- og udgiftsposter igennem systemet hver måned. zExpenseGO kan lige præcis dét, jeg og medarbejderne har brug for.

Registrering af kørsel bliver ikke nemmere – telefonens GPS finder adresserne og de kørte kilometer beregnes helt automatisk. Medarbejderne gemmer kvitteringer for udlæg direkte i zExpenseGO, så dokumentationen er på plads.

Så det bliver ikke meget nemmere.

Martin Olesen

Vi sparer tid, papir og manuelt arbejde

Før var vores håndtering af udlæg en tidskrævende proces. Det var et meget omstændigt arbejde for både udlæggeren, kontrollanten, godkenderen og bogholderiet. Men i dag foregår det hele hurtigt, nemt og digitalt – det sparer os for en masse tid.

Vi har opnået en kæmpe tidsbesparelse hos både de frivillige, i bogholderiet og ledelsen. Og så sparer vi mange penge, fordi systemet er billigt og meget effektivt og hurtigt tjener sig selv hjem.

Læs hele casen her.

 

Erik Nielsen

Dyrenes Beskyttelse
dyrenes-beskyttelse

Vi sparer tid og oplever færre fejl

Vi blev anbefalet at bruge zExpense tilbage i 2019, tror jeg. Siden da er vores bilagshåndtering blevet langt nemmere, og vi oplever færre fejl. Os der bruger systemet er rigtig glade for det. Og ZeBons support har været gode til at hjælpe os og sætte tingene op, som vi ønskede. De er altid nemme at få fat på.

Med zExpense er hele Pilgrims bilagshåndtering blevet digitaliseret – også selve bilagene – og det sparer dem tid hver måned.

Læs hele casen her.

Marianne Holst Larsen

Pilgrim

Systemet er nemt og intuitivt

Vores daglige håndtering af bilag og kørselsafregninger er blevet markant nemmere efter vi har lavet samarbejde med ZeBon omkring zExpense. De opsatte godkendelses flows, gør det nemt og effektivt at arbejde med.

Der er altid hurtigt svar og god service, hvis der er spørgsmål, hvilket der sjældent er – systemet er nemt og intuitivt at arbejde i for alle brugere.

 

Marianne Brinkmann

Soft Rebels
dyrenes-beskyttelse

Vi har sparet en arbejdsdag om måneden

Vi søgte efter en smart form for kreditkorthåndtering og udvalgte et par løsninger, som vi undersøgte nærmere. Vi endte med at vælge zExpense, fordi vi synes, at det er den bedste løsning på markedet. 

Før var det en tidskrævende proces for os at bogføre kreditkort manuelt. Med zExpense sparer vi både tid og får et større og bedre overblik. 

Vi har valgt at udvide med zInvoice til håndtering og godkendelse af vores fakturaer. Nu kan vi endelig slippe for udprintede fakturaer, der bliver væk.

ZeBon fortjener virkelig stor ros for, hvor nemme deres løsninger er at bruge og komme i gang med. Det er slet ikke besværligt, som nogle måske ville tro.

Rundt regnet har vi nok sparet en arbejdsdag om måneden. 

Læs hele casen her.

Jannie Nyborg

by Lassen

video

Hvordan fungerer det?

Transaktioner fra firmakreditkortet læses hver nat ind i zExpense og kan automatisk fordeles på kategorier – fx. hotel, transport eller fortæring. Medarbejderen anvender zExpense app-en til at dokumentere købet med et billede af bilaget og sender afregningen til godkendelse, der herefter er klar til bogføring.

zExpense

Vil du vide mere?

Integrationer

Se de banker, kreditkort, samt økonomi- og lønsystemer, zExpense integrerer med.

Få en demo

Se hvor nemt og enkelt, det er at bruge zExpense og de forskellige funktioner.

Kontakt os

Er du interesseret i at få mere viden om vores løsninger?

Kontakt os

Har du spørgsmål?

Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen - så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.