Vi søger

Business Controller

Er det dig?

Hvem leder vi efter?

En person med interesse for økonomi, controlling og rapportering

Hos ZeBon er vi i en vækstfase, og vi søger derfor en yderst dynamisk Business Controller til vores team.

Som en del af Visma-familien siden 2024 ekspanderer ZeBon hurtigt, og får flere og flere kunder og brugere på vores løsninger.

Vi inviterer derfor motiverede personer, der er klar til at drive vores ambitioner fremad, til at søge stillingen.

Det skal du lave

Vi søger en analytisk stærk og forretningsorienteret Business Controller, der kan bidrage til økonomistyring, rapportering og udvikling af vores forretning. Som Business Controller bliver du en central sparringspartner for både ledelsen og organisationens nøglefunktioner.

Denne rolle er ideel for en person, der trives i et travlt miljø og brænder for at arbejde med økonomi, analysering og rapportering.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

Hvem er du?

Det har ingen betydning for os, om du er relativt nyuddannet eller har nogle års erfaring fra lignende stillinger.

Det vigtigste er, at du har motivationen og passionen til at kaste dig ud i opgaverne, og så selvfølgelig, at du er kreativt tænkende og ikke tøver, når der skal eksekveres. 

Om dig:

Det tilbyder vi

Vi tør godt garantere, at du hos os får en spændende rolle i en virksomhed i vækst, med gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Vi ved, at du har styr på dit arbejde. Derfor får du frihed til selv at tilrettelægge og prioritere dit arbejde – vi stoler på, at du ved bedst – og så får du en attraktiv lønpakke (inklusiv sundhedssikring og pension), der matcher dine kvalifikationer. 

Derudover har vi en lækker frokostordning, der bliver leveret lige til døren hver dag. 

Hvem er vi?

ZeBon har siden 2009 beskæftiget sig med IT-løsninger, der optimerer og effektiviserer processer og arbejdsgange i alle typer og størrelser af virksomheder. 

Med fokus på håndtering af udlægs- og rejseafregninger har vi udviklet løsningen zExpense (se evt. www.zebon.dk), der håndterer alle arbejdsgange omkring styring af udlæg, kreditkort transaktioner, forskud, kørselsafregning, diætberegning, fakturahåndtering og tidsregistrering mv.

Vi er et ambitiøst team, der brænder for at udvikle markedets mest brugervenlige løsninger og yde vores kunder optimal service. Vi er bosiddende i Aalborg og Hellebæk – og du vil blive en del af vores team, der sidder på kontoret i Hellebæk (med måske Nordsjællands smukkeste udsigt).

Er du vores nye kollega?

Det håber vi. Vi forstår dog også godt, hvis du har nogle spørgsmål til stillingen. Du er meget velkommen til at kontakte Jesper Bonne, på tlf. 50828210 eller jesper.bonne@zebon.dk.

Hvis du allerede nu ved, at jobbet skal være dit, skal du ikke tøve med at sende ansøgning og CV vores vej på job@zebon.dk. 

Vi holder ansættelsessamtaler løbende, så pas på med at vente til i morgen. Hvis du har travlt, eller hvis din LinkedIn-profil taler for sig selv, så kan du også bare nøjes med et link til den og et par linjer – du står ikke dårligere i puljen af ansøgere af den grund.

Værd at vide

Det praktiske

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning senest d. 31. december - men meget gerne før, da vi indkalder til samtaler løbende.

Ansættelsesdato

Hurtigst muligt.

Stillingen

Fastansættelse.

Kontaktperson

Jesper Bonne
Mobil: 50828210
Email: jesper.bonne@zebon.dk

KONTAKT OS

Har du spørgsmål?

Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe til os på 72 44 11 90.