Besøg af Helsingørs Borgmester på Hellebæk-kontoret

I går havde vores kontor i Hellebæk besøg af Helsingørs Borgmester, Benedikte Kjær og Chefkonsulent, Birgit Nielsen.

Borgmesteren kom forbi kontoret til en snak om, hvem vi er, og hvad vi laver – men også om vores vej til at blive gazellevirksomhed to år i træk.

Og heldigvis synes Borgmesteren også, at det vi laver, giver rigtig god mening og gør en stor forskel for alle slags medarbejdere i hverdagen. For som hun selv siger:

“Kvitteringer, bilag, afregninger og tidsregistrering er jo ikke noget, der skal fylde ret meget, og det er jo noget af det, man hader allermest, når man sidder med det sidst på måneden”.

Vi fik også et lille indblik i dengang Borgmesteren sad med både bilag og tidsregistreringer:

“Jeg har tidligere siddet som kommunikationskonsulent i en PR virksomhed. Der var alt tidsregistreret. Der var mange bonner, udgifter og den slags – og det var noget jeg tænkte, at jeg ikke gad bruge tid på.

Det var bøvl med bøvl på. Dengang kunne jeg virkelig godt have brugt et system som jeres”.

Besøget bød på mange gode snakke – både om os hos ZeBon, men også hvordan det generelt er at være virksomhed i Helsingør Kommune.

Det var en fornøjelse at have Borgmesteren og Birgit på besøg, og vi er glade for, at de havde lyst til at komme forbi og lære os bedre at kende.

zExpense: Saml din udgiftshåndtering ét sted

Håndtering af bilag, kvitteringer, kørsel, tidsregistreringer og fakturaer skal ikke tage lang tid. I zExpense kan alle medarbejdere håndtere det hele direkte i app’en eller på web.