zExpense kan integreres med mange banker og kreditkort. Det er derfor nemt at komme i gang med jeres eksisterende firmakreditkort, så I ikke behøver at ændre jeres nuværende setup eller skifte kort.
zExpense modtager automatisk transaktionsdata fra jeres bank. Med denne integration modtager jeres medarbejdere transaktioner fra deres kreditkortkøb direkte i zExpense app’en, der straks danner en udgiftspost til videre registrering. På den måde huskes medarbejderne på at få registreret alle udgiftsposter hurtigst muligt.
Du finder nedenunder en liste med de banker og kreditkort, som vi i dag integrerer med. Listen udvides løbende, efterhånden som der kommer flere integrationer til.
Har du spørgsmål til vores integrationer? Så er du velkommen til at kontakte os.
Få et hurtigt overblik over de banker, zExpense integrerer med.
Transaktioner fra firmakreditkortet læses ind i zExpense og kan automatisk fordeles på kategorier – f.eks. hotel, transport eller fortæring. Har medarbejderen taget et billede af bilaget, matches bilaget automatisk med transaktionen fra banken. Alle valutaomregninger sker med den kurs kreditkortselskabet har anvendt på købstidspunktet, så beløbene i zExpense er altid identiske med det beløb der fremgår af fakturaen I modtager fra banken.
Alle købstransaktioner indlæses, så det er nemt for både bruger og økonomiafdeling løbende at følge med i, om alle køb på firmakreditkortet er dokumenteret. Og skulle det smutte med at få dokumenteret et køb, kan der helt automatisk sendes en rykker.
Vi kan modtage transaktionsdata så hurtigt, banken kan levere dem. F.eks. kan du med zExpense få transaktioner i realtid, hvis dette er muligt hos din eksisterende bank/kreditkortleverandør – se mere om realtid.
Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.