Nu er den nye zExpense app landet

Ny zExpense app ude nu

Så er ventetiden ovre! Den nye zExpense app er landet og kan hentes App Store og Google Play.

Udlægshåndtering er gjort nemmere end nogensinde før – og udover et nyt og friskt design byder den nye zExpense app på nye funktioner og en mere logisk opbygning.

Du kan allerede nu få adgang og begynde at arbejde i det nye design samt få adgang til de nye funktioner.

Samme app – nyt design

Hvis du er bekymret for, hvorvidt den nye app vender op og ned på dit normale arbejdsflow, så kan du være helt rolig.

Appen er, som du kender den – nu bare i et nyt og lysere design. Opsætningen på forsiden har også fået en lille makeover, så du nemmere og mere overskueligt kan navigere rundt i de ønskede poster og opgaver.

Sådan får du den nye zExpense app

Har du indstillet din smartphone til at opdatere automatisk, vil din zExpense app opdatere sig selv. Da appen udrulles gradvist her i uge 38, kan du dog opleve, at din app først opdateres i løbet af ugen.

Vil du have adgang til den nye app med det samme?

Hvis ikke din smartphone automatisk opdaterer apps – eller hvis du bare ikke kan vente med at arbejde i det nye design, så kan du hente den nye zExpense app i App Store eller Google Play nu.

Har du spørgsmål til den nye app, er du altid velkommen til at kontakte vores supportafdeling på support@zebon.dk.

Læs også

Få en uforpligtende demo

zexpense

Vil du vide mere?

Integrationer

Se de banker, kreditkort, samt økonomi- og lønsystemer, zExpense integrerer med.

Få en demo

Se hvor nemt og enkelt, det er at bruge zExpense og de forskellige funktioner.

Kontakt os

Er du interesseret i at få mere viden om vores løsninger?

Kontakt os

Har du spørgsmål?

Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.