Partnere

Vi samarbejder i dag med en række partnere omkring digitalisering og effektivisering af rejseafregninger – til gavn for vores kunder og vores partnere.

sAMARBEJDSPARTNERE

Vi samarbejder bl.a. med følgende virksomheder og organisationer:

 

Azets

Azets er en international koncern, der tilbyder assistance inden for økonomi, løn, rådgivning og forretningstjenester. Hos Azets samles alt din virksomhed har brug for – på ét sted

Med over 6.500 medarbejdere på tværs af deres kontorer, assisterer Azets virksomheder og organisationer i alle brancher og størrelser med at udvikle og realisere deres forretningsmæssige potentiale.

På Azets’ webshop kan du bl.a. købe zExpense.

 

Carlog System

Carlog System var de første i Danmark til, at tilbyde en GPS-baseret, elektronisk kørebog til Smartphone.

De stræber hele tiden på at være i front, både på den GPS-baserede teknologi i bilerne, og i den bagvedliggende onlineportal. Derfor har de som noget nyt udviklet vores “Plug ‘n’ log”, som er en fuldautomatisk kørebog.

Den monteres let og simpelt direkte i bilens OBD-stik, og installationen kræver hverken besøg hos mekaniker eller særlig teknisk snilde.

Cereda

Cereda er en brancheorganisation indenfor regnskab og økonomi, og varetager medlemmernes interesser, styrker deres forretning og profilerer branchen. Cereda har over 450 medlemmer og bliver stadig flere.

Cereda samarbejder med en række partnere om at tilbyde attraktive rabataftaler til deres medlemmer – og her er zExpense by ZeBon selvfølgelig tilstede med en attraktiv aftale.

Danish Export Association

Danish Export Association skaber rammerne for, at danske virksomheder kan øge deres internationale salg. Og hands-on kommerciel erfaring har gjort foreningen til Danmarks største arrangør af eksportnetværk og eksportfremstød.

Foreningen har over 600 medlemmer, hvoraf flere af medlemmerne allerede i dag anvender zExpense til at håndtere deres udlægs- og rejseafregning.

Vi håber, at vi med partnerskabet kan nå ud til endnu flere af foreningens medlemmer, som kan drage fordel af zExpense’ tids- og ressourcesparende funktioner.

Elin Schnedler

Alle virksomheder, fra den mindste til den største, bør prioritere at få den udlagte moms tilbage i virksomheden, specielt da det ikke er muligt skattemæssigt at fratrække den moms, som kan refunderes fra udlandet.

Momsfirmaet Elin Schnedler ApS har 30 års erfaring med at servicere virksomheder i forbindelse med momsrefusion, momsregistrering, momsrepræsentation og momskontrol.

SimNomics

Hos SimNomics er det målet, at opnå den højest mulige udenlandske momsrefusion for virksomheder.

SimNomics overtager hele ansøgnings- og kommunikationsprocessen med nationale og udenlandske skattemyndigheder.

Via direkte digital eksport fra zExpense til SimNomics, vil dataene automatisk behandles for virksomhedens udenlandske momsrefusion.

Storebox

Storebox er ligeledes ZeBons samarbejdspartner og er nordens største leverandør af digitale kvitteringsløsninger med kontorer i København, Stockholm og Oslo.

Storebox leverer kvitteringer digitalt efter køb med tilmeldt betalingskort – direkte til zExpense. Storebox kan bruges i mere end 7.500 butikker, og der kommer hele tiden nye til.

VAT Management

Udenlandsk momsrefusion er en tidskrævende og besværlig opgave for en virksomheds økonomifunktion. Især fordi momsregler og procedurer er forskellige fra land til land.

I samarbejde med ZeBon, er VAT Managements fornemste opgave at få den udenlandske moms retur for både virksomhedens rejseafregningsbilag via zExpense og fra virksomhedens udenlandske leverandørbilag.

VAT Management er honoreret ud fra princippet ”no cure – no pay”.

Zignifikant

Zignifikant har siden 2005 hjulpet mere end 1.000 små og mellemstore virksomheder med at automatisere deres bogholderi.

Deres højeste prioritet er at spare deres kunder penge, tid og manuelt arbejde ved at tilbyde de rette løsninger og værktøjer.

Zignifikant har anerkendt zExpense for at være en af de bredeste løsninger på markedet ift. udlægs- og rejseafregning.

Vi er derfor glade for, at vi kan hjælpe Zignifikants kunder med at lette deres udlægs- og rejseafregningsprocesser med zExpense.

Inventio.IT

Inventio.IT A/S er stiftet i 2001. I 2019 blev Inventio.IT en del af Dustin Group. I dag har vi 80 dedikerede og engagerede medarbejdere fordelt på tre afdelinger i København, Aarhus og Odense. Vi er blandt Microsofts største og vigtigste Dynamics ERP Business Partnere. Med vægten lagt på cloud og online-løsninger bygget på Microsoft Dynamics 365 Business Central, NAV og C5 tilbyder vi løsninger indenfor hele Microsofts produktportefølje.

Inventio.IT leverer digitale løsninger 360° rundt om din virksomheds behov for at transformere forretningsprocesserne og arbejde smartere.

Med SMARTapi kan du med et par klik integrere din online Business Central/NAV fra Inventio.IT med zExpense. Du slipper for besværlige integrationsprojekter, og går den lige vej til et effektivt dataflow mellem dit ERP-system og zExpense.

TIMEVAT

Momsregistrering og -indberetning i Norge, Schweiz, UK samt EU lande

Men adgangen til markederne i Europa kommer også krav til korrekt registrering af dit selskab i de pågældende lande. Der er forskellige måder at være registreret på og med det vil der komme krav til bogføring, regnskabsføring, momsafregning, skatteregnskab, revision eller registreringsforpligtelser i forskellige registre. Al dette hjælper TIMEVAT dig med.

Lad TIMEVAT rådgive og assistere med din momsrepræsentation i 3. lande såsom Norge, Schweiz eller UK samt resten af Europa. Lad os hjælpe dig godt i gang med de forpligtelser, der er gældende lige præcist for dig. Så kan du koncentrere dig om din kerneforretning og dine kunder.

TIMEVAT er en dansktalende samarbejdspartner. Som din repræsentant i udlandet kender vi din forretning og kan varetage dine interesser i dialog med de udenlandske myndigheder.

Beierholm

Statsautoriseret Revisionspartnerselskab

Beierholm er en af de førende revisions- og rådgivningsvirksomheder i Danmark. De har omkring 1.300 ansatte fordelt på deres 32 kontorer i landet.

Deres betjening af og samarbejde med kunderne er altid forankret hos en partner og et fast team af revisorer og medarbejdere, som kender virksomheden 360 grader rundt.

video

Hvordan fungerer det?

Transaktioner fra firmakreditkortet læses hver nat ind i zExpense og kan automatisk fordeles på kategorier – fx. hotel, transport eller fortæring. Medarbejderen anvender zExpense app-en til at dokumentere købet med et billede af bilaget og sender afregningen til godkendelse, der herefter er klar til bogføring.

zExpense

Vil du vide mere?

Integrationer

Se de banker, kreditkort, samt økonomi- og lønsystemer, zExpense integrerer med.

Få en demo

Se hvor nemt og enkelt, det er at bruge zExpense og de forskellige funktioner.

Kontakt os

Er du interesseret i at få mere viden om vores løsninger?

Kontakt os

Har du spørgsmål?

Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen - så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.