Partnere

Vi samarbejder i dag med en række partnere omkring digitalisering og effektivisering af rejseafregninger – til gavn for vores kunder og vores partnere.

sAMARBEJDSPARTNERE

Vi samarbejder bl.a. med følgende virksomheder og organisationer:

 

Azets

Azets er en international koncern, der tilbyder assistance inden for økonomi, løn, rådgivning og forretningstjenester. Hos Azets samles alt din virksomhed har brug for – på ét sted

Med over 6.500 medarbejdere på tværs af deres kontorer, assisterer Azets virksomheder og organisationer i alle brancher og størrelser med at udvikle og realisere deres forretningsmæssige potentiale.

På Azets’ webshop kan du bl.a. købe zExpense.

 

Beierholm

Beierholm er en af de førende revisions- og rådgivningsvirksomheder i Danmark. De har omkring 1.300 ansatte fordelt på deres 32 kontorer i landet.

Deres betjening af og samarbejde med kunderne er altid forankret hos en partner og et fast team af revisorer og medarbejdere, som kender virksomheden 360 grader rundt.

Danish Export Association

Danish Export Association skaber rammerne for, at danske virksomheder kan øge deres internationale salg. Og hands-on kommerciel erfaring har gjort foreningen til Danmarks største arrangør af eksportnetværk og eksportfremstød.

Foreningen har over 600 medlemmer, hvoraf flere af medlemmerne allerede i dag anvender zExpense til at håndtere deres udlægs- og rejseafregning.

Vi håber, at vi med partnerskabet kan nå ud til endnu flere af foreningens medlemmer, som kan drage fordel af zExpense’ tids- og ressourcesparende funktioner.

Elin Schnedler

Alle virksomheder, fra den mindste til den største, bør prioritere at få den udlagte moms tilbage i virksomheden, specielt da det ikke er muligt skattemæssigt at fratrække den moms, som kan refunderes fra udlandet.

Momsfirmaet Elin Schnedler ApS har 30 års erfaring med at servicere virksomheder i forbindelse med momsrefusion, momsregistrering, momsrepræsentation og momskontrol.

Grant Thornton

Grant Thornton hjælper blandt andet virksomheder med regnskabsservice, så virksomhederne i stedet kan bruge deres værdifulde tid på kerneforretningen.

Partneraftalen mellem ZeBon og Grant Thornton gør det muligt for Grant Thorntons kunder at benytte zExpense-løsningen. Fremover kan Grant Thorntons kunder få de samme smarte og tidsbesparende funktioner, som Grant Thornton selv har benyttet internt med stor succes.

Vi ser det som et spændende samarbejde til fordel for både Grant Thornton, ZeBon og ikke mindst begge vores kunder.

Inventio.IT

Inventio.IT A/S er stiftet i 2001. I 2019 blev Inventio.IT en del af Dustin Group. I dag har vi 80 dedikerede og engagerede medarbejdere fordelt på tre afdelinger i København, Aarhus og Odense. Vi er blandt Microsofts største og vigtigste Dynamics ERP Business Partnere. Med vægten lagt på cloud og online-løsninger bygget på Microsoft Dynamics 365 Business Central, NAV og C5 tilbyder vi løsninger indenfor hele Microsofts produktportefølje.

Inventio.IT leverer digitale løsninger 360° rundt om din virksomheds behov for at transformere forretningsprocesserne og arbejde smartere.

Med SMARTapi kan du med et par klik integrere din online Business Central/NAV fra Inventio.IT med zExpense. Du slipper for besværlige integrationsprojekter, og går den lige vej til et effektivt dataflow mellem dit ERP-system og zExpense.

Storebox

Storebox er ligeledes ZeBons samarbejdspartner og er nordens største leverandør af digitale kvitteringsløsninger med kontorer i København, Stockholm og Oslo.

Storebox leverer kvitteringer digitalt efter køb med tilmeldt betalingskort – direkte til zExpense. Storebox kan bruges i mere end 7.500 butikker, og der kommer hele tiden nye til.

TIMEVAT

Men adgangen til markederne i Europa kommer også krav til korrekt registrering af dit selskab i de pågældende lande. Der er forskellige måder at være registreret på og med det vil der komme krav til bogføring, regnskabsføring, momsafregning, skatteregnskab, revision eller registreringsforpligtelser i forskellige registre. Al dette hjælper TIMEVAT dig med.

Lad TIMEVAT rådgive og assistere med din momsrepræsentation i 3. lande såsom Norge, Schweiz eller UK samt resten af Europa. Lad os hjælpe dig godt i gang med de forpligtelser, der er gældende lige præcist for dig. Så kan du koncentrere dig om din kerneforretning og dine kunder.

TIMEVAT er en dansktalende samarbejdspartner. Som din repræsentant i udlandet kender vi din forretning og kan varetage dine interesser i dialog med de udenlandske myndigheder.

VAT Management

Udenlandsk momsrefusion er en tidskrævende og besværlig opgave for en virksomheds økonomifunktion. Især fordi momsregler og procedurer er forskellige fra land til land.

I samarbejde med ZeBon, er VAT Managements fornemste opgave at få den udenlandske moms retur for både virksomhedens rejseafregningsbilag via zExpense og fra virksomhedens udenlandske leverandørbilag.

VAT Management er honoreret ud fra princippet ”no cure – no pay”.

VAT IT

VAT IT har arbejdet med momsrefusion siden 1988. På deres lokale kontorer i mere end 30 lande hjælper de kunder med refusion af udenlandsk moms.

Når det kommer til teknologi inden for momsrefusion, har VAT IT nogle fordele. Deres tracking- og rapporteringssystem VAT Cloud Online har blandt andet funktioner som elektronisk hentning, elektronisk sortering og elektronisk listning. Alt sammen noget der giver større og hurtigere refusioner.

Samarbejdet mellem VAT IT og ZeBon vil gøre det muligt at eksportere bilag til VAT IT direkte fra zExpense. Det vil gøre momsarbejdet endnu lettere for vores kunder.

Zignifikant

Zignifikant har siden 2005 hjulpet mere end 1.000 små og mellemstore virksomheder med at automatisere deres bogholderi.

Deres højeste prioritet er at spare deres kunder penge, tid og manuelt arbejde ved at tilbyde de rette løsninger og værktøjer.

Zignifikant har anerkendt zExpense for at være en af de bredeste løsninger på markedet ift. udlægs- og rejseafregning.

Vi er derfor glade for, at vi kan hjælpe Zignifikants kunder med at lette deres udlægs- og rejseafregningsprocesser med zExpense.

video

Hvordan fungerer det?

Transaktioner fra firmakreditkortet læses hver nat ind i zExpense og kan automatisk fordeles på kategorier – fx. hotel, transport eller fortæring. Medarbejderen anvender zExpense app’en til at dokumentere købet med et billede af bilaget og sender afregningen til godkendelse, der herefter er klar til bogføring.

zExpense

Vil du vide mere?

Integrationer

Se de banker, kreditkort, samt økonomi- og lønsystemer, zExpense integrerer med.

Få en demo

Se hvor nemt og enkelt, det er at bruge zExpense og de forskellige funktioner.

Kontakt os

Er du interesseret i at få mere viden om vores løsninger?

Kontakt os

Har du spørgsmål?

Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen - så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.