21-5 reducerer omkostninger med effektiv bilagshåndtering

Virksomheden 21-5 har effektiviseret sin bilagshåndtering med løsningen zExpense. Nu bliver medarbejdernes bilag registreret automatisk, og med integration til e-conomic er det let at matche udlæg og bilag. Det sparer både tid og penge.

Du har mange opgaver i økonomiafdelingen. En af dem er at håndtere dine medarbejderes bilag. Nogle elsker det – de fleste er … knap så vilde med det.

For det kan være noget bøvl at håndtere de mange udlæg – særligt når dine kollegaer skal trylle gamle, krøllede kvitteringer frem fra handskerummet, baglommen eller den proppede pung.

Med zExpense kan du løse bøvlet. Bare spørg virksomheden 21-5.

“Jeg har altid zExpense kørende”

zExpense er en digital løsning, som gør det let og effektivt for virksomheder at håndtere udlægs- og rejseafregning. Løsningen tilbyder en lang række muligheder, men spørger du Jesper Søby Hansen, Finance hos 21-5, er der særligt én feature, han er glad for:

“Integrationen til vores regnskabsprogram, e-conomic, er en kæmpe hjælp i dagligdagen. Det sparer os virkelig meget tid, og vi slipper for manuelt arbejde”, fortæller Jesper og fortsætter:

“Løsningen er virkelig enkel: du tager et billede af din kvittering og registrerer den i app’en. Derefter bliver bilaget sendt til godkendelse hos mig, og ryger derefter direkte ind i e-conomic.”

Få det på din måde

Du kan tilpasse zExpense til dine behov. Løsningen indeholder nemlig meget mere end udlægs- og rejseafregning – eksempelvis tidsregistrering og momsrefusion.

Det gør zExpense til et integreret værktøj i danske økonomiafdelinger, der ønsker at reducere deres tidsforbrug med op til 70% ved at automatisere manuelle opgaver. For Jesper er løsningen da også blevet en uundværlig hjælper:

“Jeg har altid zExpense kørende. Det er, sammen med vores regnskabsprogram, det første, jeg åbner om morgenen,” afslutter Jesper Søby Hansen, Finance, 21-5.