Dyrenes Beskyttelse sparer tid med mere effektiv bilagshåndtering

Med zExpense har Dyrenes Beskyttelse gjort arbejdet med håndtering af udlæg langt nemmere for både ansatte og flere af de mange frivillige. Det sparer dem meget papir- og tastearbejde hver dag.

Omkring 200 personer fra hele landet bruger hvert år en stor del af deres fritid på frivilligt arbejde for Dyrenes Beskyttelse. Arbejde som Dyrenes Beskyttelse sætter stor pris på.

Derfor gør de også, hvad de kan for at gøre arbejdet så nemt som muligt for deres ansatte og frivillige. Bl.a. ved at klare håndteringen af alle udlæg digitalt med zExpense. Det sparer ikke kun brugerne en masse tid og besvær, men også de ansatte, der skal håndtere og udbetale udlæggene nyder godt af systemet.

dyrenes-beskyttelse

Sparer tid, papir og manuelt arbejde

I dag har Dyrenes Beskyttelse mere end 65 ansatte og frivillige, der bruger zExpense, og der kommer hele tiden flere til. Derfor synes Erik Nielsen, Økonomichef hos Dyrenes beskyttelse, også, at en af fordelene ved systemet er, at det er så nemt at koble nye personer på.

“Før var vores håndtering af udlæg en tidskrævende proces. Det var et meget omstændigt arbejde for både udlæggeren, kontrollanten, godkenderen og bogholderiet. Men i dag foregår det hele hurtigt, nemt og digitalt – det sparer os for en masse tid,” fortæller Erik Nielsen.

“Vi har opnået en kæmpe tidsbesparelse hos både de frivillige, i bogholderiet og ledelsen. Og så sparer vi mange penge, fordi systemet er billigt og meget effektivt og hurtigt tjener sig selv hjem.”

zExpense gør det lettere i en hverdag på farten

Vi mødte Jens Jokumsen fra Dyrenes Beskyttelse på Folkemødet 2023. Jens varrigtig glad for at have zExpense med på Folkemødet – og det var der særligttre gode grunde til:

 

Hvor tidsbesparende app’en i hverdagen, da alt, man skal bruge, kan samles ét sted.

Hvor nemt og hurtigt det er at registrere udgiftsposter med det samme – og samtidig slippe for problemer med bilag, der skal flyttes rundt eller bliver væk.

Med alle udgifter registreret med det samme på Folkemødet, er der ikke en stor og tidskrævende opgave eller stakkevis af bilag, der venter efterfølgende.

Få det på din måde

Du kan tilpasse zExpense til dine behov. Løsningen indeholder nemlig meget mere end udlægs- og rejseafregning – eksempelvis tidsregistrering og momsrefusion.

Det gør zExpense til et integreret værktøj i danske økonomiafdelinger, der ønsker at reducere deres tidsforbrug med op til 70% ved at automatisere manuelle opgaver.