Gratis webinar

Effektiviser dit økonomiteam og slip for at bruge manuel tid på bilag, kørsel og diæter

Vil du tage din bilagshåndtering til næste niveau og spare op til 70% af den tid, du bruger på manuel håndtering i dag?

Så skal du se med på vores webinar den 5. december kl. 10.00 – 10.30.

Her vil vi præsentere app’en zExpense, der er en digital, automatiseret og effektiv hjælpende hånd til alle økonomiafdelinger og bogholdere.

På webinarets 30 minutter kan du glæde dig til at høre om:

  • hvor nemt du kan registrere og godkende udgiftsposter
  • hvor meget tid du og dine kollegaer kan spare på jeres bilagshåndtering
  • hvordan et udlæg med få klik bliver registreret, godkendt og sendt til økonomisystemet
  • hvordan du med zExpense kan digitalisere bilagshåndteringen jf. den nye bogføringslov.

Tilmeld dig webinaret her, og se med den 5. december kl. 10.00  – det er ganske gratis og uforpligtende.

Vi ved det – vi kan sagtens sige, at zExpense er en smart løsning – men hvad siger vores kunder?

Maj-Brit Hansson

Spies A/S

zExpense er det helt rette valg for os – nemt og altid tilgængeligt for medarbejderne og lige så nemt for Økonomiafdelingen.

Vibeke Herløv Wagner

Matas A/S

Ved Matas sætter vi stor pris på at have styr på vores udlæg, og er derfor glade for zExpense. Det giver overskuelighed og gør det nemt for brugerne at lave deres rejseafregninger.

Allan Schmidt Christiansen

A-CONSULT A/S

Set i forhold til vores tidligere omkostninger til en ekstern bogholder var investeringen i zExpense hurtigt tjent hjem – ja, den bedste og hurtigste ROI jeg længe har set.

dyrenes-beskyttelse

Erik Nielsen

Dyrenes Beskyttelse

Vi har opnået en kæmpe tidsbesparelse hos både de frivillige, i bogholderiet og ledelsen. Og så sparer vi mange penge, fordi systemet er billigt og meget effektivt og hurtigt tjener sig selv hjem.

Vi effektiviserer din økonomiafdeling

Med zExpense kan du nemt håndtere udlæg, kreditkort, rejseafregninger, tidsregistrering og fakturaer. Du sparer tid og du slipper for tunge manuelle processer.

Du kan spare op til 70% af den tid, du bruger på håndtering af bilag.

Kontakt os

Har du spørgsmål?

Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.