Gratis webinar

Vil du have din fakturahåndtering overstået med få klik?

Går du og drømmer om at sige farvel til de mange leverandørfakturaer, der skal håndteres hver måned?

Og er du træt af problemer med printeren, forlagte fakturaer eller at bruge tid på at fordele fysiske fakturaer mellem kollegaer til godkendelse?

Så skal du sætte kryds i kalenderen torsdag d. 14. december kl. 10, hvor vi ser nærmere på, hvordan du kan sige farvel til samtlige frustrationer på én gang – og i stedet digitalisere og automatisere dine fakturaprocesser.

Med zInvoice er det slut med at betale dine fakturaer manuelt.

I stedet får du en digital, simpel og hurtig proces, der automatiserer hele din fakturahåndtering – så du kan slippe for de tidskrævende, manuelle opgaver og bruge din tid langt mere effektivt.

Deltag på webinaret og:

  • opdag hvordan zInvoice automatisk modtager og udfylder relevant data såsom kreditoroplysninger, fakturanummer og beløb mm.
  • lær hvordan zInvoice automatiserer konteringen af fakturaer baseret på kreditorer, og sender dem til godkendelse hos de ansvarlige kollegaer.
  • se hvordan godkendte fakturaer nemt overføres fra zInvoice direkte til dit økonomisystem, så du får en fejlfri overførsel af data.

Tilmeld dig webinaret her, og se med den 14. december kl. 10.00  – det er ganske gratis og uforpligtende.

Automatiser dit fakturaflow

Med zInvoice kan du sige farvel til printerproblemer, forlagte fakturaer og langtrukne godkendelsesprocesser.

Få i stedet en digital, simpel og hurtig proces, der automatiserer hele din fakturahåndtering fra godkendelse til betaling og spar timer på din  fakturahåndtering hver uge. 

Kontakt os

Har du spørgsmål?

Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.