ZeBon er blevet godkendt som leverandør hos SKI (Statens og Kommunernes Indkøbsservice) på aftale 02.06 Standardsoftware. Det betyder, at offentlige organisationer, som ønsker at anskaffe løsninger inden for udgiftshåndtering, tidsregistrering og fakturahåndtering, nu kan vælge ZeBon som en SKI-godkendt leverandør.
Hvad betyder det at være SKI-leverandør?
At være godkendt som leverandør hos SKI er en blåstempling af ZeBon som leverandør til offentlige institutioner. Det betyder, at ZeBon er blevet vurderet og godkendt ud fra en række centrale krav fra SKI.
Det bliver derfor meget nemmere for offentlige institutioner at vælge ZeBons løsninger fremadrettet, da ZeBon er forhåndsgodkendt leverandør i SKI’s dynamiske indkøbssystem.
ZeBons løsninger, der er godkendt i SKI-aftalen:
- zExpense – digital løsning til udlæg, rejser og bilagshåndtering
- zTime – effektiv tidsregistrering og fraværshåndtering
- zInvoice – digital fakturahåndtering med fuld kontrol og overblik
Staten har allerede valgt zExpense
Økonomistyrelsen har allerede valgt zExpense, som statens nye løsning til udlægshåndtering og rejseafregning. Det betyder at over 150 af statens institutioner kommer til at anvende zExpense fra 2026 og frem.
Vil du se, hvordan ZeBons løsninger også kan hjælpe jeres offentlige organisation med at digitalisere udgiftsprocesser og spare tid?
Få én samlet løsning til al bilagshåndtering og medarbejderregistrering
Med zExpense kan du digitalisere udlæg, køb på firmakortet, kørsel, diæter, tidsregistrering og kreditor- eller leverandørfakturaer i en brugervenlig app- og webløsning.