Tidsregistrering

Et effektivt tidsregistreringssystem kan spare tid og penge.

Har du eller din virksomhed også udfordringer med at være helt skarpe på, hvordan I bruger tiden, og bliver tidsregistreringen oftest en udfordring i det daglige?

Måske foregår den stadig på papir eller i excel arket, hvilket kan være besværligt, hvis du er på farten eller eksempelvis arbejder på en byggeplads uden mulighed for lige at komme til en computer.
Derfor er det naturligvis meget tidsbesparende at registrere tid via en app som zTime, som gør, at du undgår papirnusseri uden overblik.

Derfor er digital tidsregistrering relevant

Derudover har EU i 2019 afsagt en dom, der kort fortalt handler om, at medlemsstaterne skal sørge for, at virksomhederne, altså arbejdsgiverne får udarbejdet en række processer for, hvordan medarbejderne registrerer deres tid. Det forventes, at denne dom også får betydning for Danmark.

Derfor er og bliver digital tidsregistrering meget relevant, da dette sandsynligvis vil øge eventuelt manuelt registrering og være en ekstra omkostning i arbejdstid.

Mobil tidsregistrering gør hverdagen lettere

Ved at anvende en app, som zTime til mobil tidsregistrering, så kan du sikre, at dig og dine kollegaer altid er up-to-date med tidsregistreringen, og at det ikke bliver en træls ting i slutningen af hver dag.

Med tanke på dommen fra EU, så er man med zTime et godt skridt i den rigtige retning i forhold til at samle op på medarbejdernes arbejdstid.

 

Få et lynhurtigt overblik

En af de store udfordringer i det daglige er at have et overblik over, hvilke medarbejdere der har brugt tid på de enkelte opgaver.
Med zTime kan du effektivt og hurtigt få et overblik og dermed løbende have muligheden for at følge op og sikre, at alle projekter bliver berørt, og tiden bliver brugt mest effektivt.

Dette gør også, at du løbende kan sikre, at din virksomhed kører med rentable opgaver og dermed ikke taber en masse penge på projekter, som løber af sporet, uden at du er opmærksom på det.