GRATIS GUIDE TIL DIG

5 værktøjer til en effektiv økonomiafdeling

Konkrete råd til at digitalisere bilag, udlæg, kvitteringer, kørsel, fakturaer og tid

Gode grunde til at hente din gratis guide

01

Plejer er død

Engang løste man arbejdsopgaver i økonomiafdelingen manuelt – fordi det var den eneste mulighed. I dag har du og dine kollegaer adgang til en lang række digitale løsninger, der kan hjælpe jer med effektivt at løse de opgaver, der tidligere har taget meget af jeres tid. 

02

Bunken med opgaver vokser

I får får flere og flere opgaver på jeres borde i økonomiafdelingen. Det betyder, at I skal nå mere på den samme tid som før. Så hvad gør I, når I har travlt? Arbejder I på samme måde, som I altid har gjort, eller begynder I at kigge på alternativer? Vi er ikke i tvivl – og det tror vi heller ikke, du er.

03

Dine kollegaer vil elske det

Det er ikke kun jer i økonomiafdelingen, der synes, at manuelt arbejde kan være bøvlet. Med digitale løsninger kan dine kollegaer – eksempelvis sælgere – let registrere udlæg og kørsel, så de slipper for at holde styr på krøllede kvitteringer i pungen. 

Skal din økonomiafdeling spare tid på at håndtere bilag?

I bruger mange timer på manuelle arbejdsopgaver, der i dag kan løses på få minutter. Eksempelvis er håndtering af bilag og registrering af kørselsregnskab unødvendige tidsrøvere. 

Heldigvis kan du og dine kollegaer i økonomiafdelingen komme de manuelle processer til livs med en digital løsning, der passer til jeres behov. 

Hvad får du, når du henter guiden?

Mange taler om at arbejde mere effektivt – men de færreste får gjort noget ved det, da det kan virke som en uoverskuelig opgave at komme i gang. 

Vi tror på, at nøglen til at øge effektiviteten ligger i at digitalisere og automatisere mange af de opgaver, vi i dag håndterer manuelt. 

I vores gratis guide får du 5 konkrete værktøjer, der hjælper dig og dine kollegaer i økonomiafdelingen med at effektivisere jeres bilagshåndtering og spare helt op til 70% af den tid, I bruger på opgaven i dag. 

Digitale bilag og udlæg

Find ud af, hvordan du får digitale kvitteringer og kommer i gang med at digitalisere dine bilag og udlæg - og hvorfor det har så stor betydning for både dine kollegaer og virksomheden generelt.

App til registrering af kørsel

Læs mere om, hvorfor du skal automatisere kørselsregnskabet: hvordan en kørebog i app gavner de kørende medarbejdere - og hvordan digital tracking af kørsel gavner økonomiafdelingen.

Digitale fakturaer

Bliv klogere på, hvordan du kan automatisere din faktura-håndtering og skifte fysiske fakturaer ud med digitale fakturaer og e-fakturaer, så du slipper for manuelt tastearbejde.

Tidsregistrering i app

Se hvordan tidsregistrering kan transformeres fra et uoverskueligt excel-ark til en simpel løsning, hvor medarbejdere selv registrer tid og fravær.

De har digitaliseret deres bilag og udlæg

For disse virksomheder var zExpense den rette løsning

Bemærk: Når du henter guiden, giver du os lov til at kontakte dig pr. telefon, og du tilmelder dig automatisk vores nyhedsbrev. Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet igen.

Gratis guide til dig

5 værktøjer til en effektiv økonomiafdeling

Sådan sparer du op til 70% af din tid på bilagshåndteringen

* indicates required
Hvordan er din løsning til bilagshåndtering i dag?

KONTAKT OS

Har du spørgsmål?

Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.