Engang løste man arbejdsopgaver i økonomiafdelingen manuelt – fordi det var den eneste mulighed. I dag har du og dine kollegaer adgang til en lang række digitale løsninger, der kan hjælpe jer med effektivt at løse de opgaver, der tidligere har taget meget af jeres tid.
I får får flere og flere opgaver på jeres borde i økonomiafdelingen. Det betyder, at I skal nå mere på den samme tid som før. Så hvad gør I, når I har travlt? Arbejder I på samme måde, som I altid har gjort, eller begynder I at kigge på alternativer? Vi er ikke i tvivl – og det tror vi heller ikke, du er.
Det er ikke kun jer i økonomiafdelingen, der synes, at manuelt arbejde kan være bøvlet. Med digitale løsninger kan dine kollegaer – eksempelvis sælgere – let registrere udlæg og kørsel, så de slipper for at holde styr på krøllede kvitteringer i pungen.
I bruger mange timer på manuelle arbejdsopgaver, der i dag kan løses på få minutter. Eksempelvis er håndtering af bilag og registrering af kørselsregnskab unødvendige tidsrøvere.
Heldigvis kan du og dine kollegaer i økonomiafdelingen komme de manuelle processer til livs med en digital løsning, der passer til jeres behov.
Mange taler om at arbejde mere effektivt – men de færreste får gjort noget ved det, da det kan virke som en uoverskuelig opgave at komme i gang.
Vi tror på, at nøglen til at øge effektiviteten ligger i at digitalisere og automatisere mange af de opgaver, vi i dag håndterer manuelt.
I vores gratis guide får du 5 konkrete værktøjer, der hjælper dig og dine kollegaer i økonomiafdelingen med at effektivisere jeres bilagshåndtering og spare helt op til 70% af den tid, I bruger på opgaven i dag.
Find ud af, hvordan du får digitale kvitteringer og kommer i gang med at digitalisere dine bilag og udlæg - og hvorfor det har så stor betydning for både dine kollegaer og virksomheden generelt.
Læs mere om, hvorfor du skal automatisere kørselsregnskabet: hvordan en kørebog i app
gavner de kørende medarbejdere - og hvordan digital tracking af kørsel gavner økonomiafdelingen.
Bliv klogere på, hvordan du kan automatisere din faktura-håndtering og skifte fysiske fakturaer ud med digitale fakturaer og e-fakturaer, så du slipper for manuelt tastearbejde.
Se hvordan tidsregistrering kan transformeres fra et uoverskueligt excel-ark til en simpel løsning, hvor medarbejdere selv registrer tid og fravær.
Bemærk: Når du henter guiden, giver du os lov til at kontakte dig pr. telefon, og du tilmelder dig automatisk vores nyhedsbrev. Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet igen.
5 værktøjer til en effektiv økonomiafdeling
Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.