Pilgrim sparer tid og oplever færre fejl

Før zExpense var håndteringen af udlæg og bilag meget manuelt hos Pilgrim. Men i dag foregår det langt mere automatisk – og det sparer dem både tid og fejl hver måned.

Som så mange andre virksomheder har Pilgrim før i tiden håndteret udlæg og bilag ved, at medarbejderne skulle huske at få en kvittering. Den skulle de så aflevere til regnskabsafdelingen, der bogførte den og satte den til betaling.

Men medarbejderne var trætte af at skulle gå og gemme på bonner, og selve håndteringen blev en tung og meget manuel opgave for regnskabsafdelingen. Og der var risiko for, at hvis man afleverede en kvittering først på måneden, så blev den først afregnet sidst på måneden.

dyrenes-beskyttelse

Automatisk bilagshåndtering har gjort alting nemmere

I dag bruger Pilgrim i stedet zExpense. De har ca. 25 brugere koblet på systemet og behøver kun 1 person i økonomiafdelingen, der holder øje med det.

“Vi blev anbefalet at bruge zExpense tilbage i 2019, tror jeg. Siden da er vores bilagshåndtering blevet langt nemmere, og vi oplever færre fejl,” fortæller Marianne Holst Larsen, bogholder i Pilgrim.

Med zExpense er hele Pilgrims bilagshåndtering blevet digitaliseret – også selve bilagene – og det sparer dem tid hver måned.

I modsætning til andre løsninger, som de har prøvet, kan de i zExpense håndtere forskellige medarbejdertyper i samme system og registrere både kørsel og udlæg samme sted – også dem, der ikke har firmakort.

“Os der bruger systemet er rigtig glade for det. Og ZeBons support har været gode til at hjælpe os og sætte tingene op, som vi ønskede. De er altid nemme at få fat på,” fortsætter Marianne Holst Larsen.

Få det på din måde

Du kan tilpasse zExpense til dine behov. Løsningen indeholder nemlig meget mere end udlægs- og rejseafregning – eksempelvis tidsregistrering og momsrefusion.

Det gør zExpense til et integreret værktøj i danske økonomiafdelinger, der ønsker at reducere deres tidsforbrug med op til 70% ved at automatisere manuelle opgaver.