I Eksporter -> fanen ”Økonomi” vil alle de afregninger, der er klar til eksport, ligge. Nogle kunder har ønsket at eksportere for én afregningstype ad gangen – eksempelvis for at skelne mellem rejseafregninger og fakturaer – og det har indtil nu foregået ved, at man har skullet sætte eller fjerne flueben ud for den enkelte afregning.
Vi har nu tilføjet disse, så det er hurtigere at differentiere på de forskellige afregningstyper:
Hidtil er der, hvis man har oprettet kørselsposter og/eller diætposter på web, ikke blevet beregnet beløb på disse, før de er sat på en afregning. Det har vi lavet om på nu:
OBS: For at beløb kan beregnes, skal der være valgt både en afregningstype og hhv. kørselsmodel/-godtgørelsestype eller en diætmodel.
Har man ikke valgt begge to, vil der fremkomme et brunt udråbstegn, og holdes musen hen over dette, forklares der kort, hvorfor beløb ikke fremkommer:
I Administratorindstillinger -> fanen ”Logs” -> underfanen ”Mail log” kan man se, hvilke mails der er sendt ud til de respektive brugere og hvornår. Hvis man klikker på det blå symbol i højre side, vil man kunne se selve indholdet af mailen:
Det nye er, at klikker man på denne, vil man med ét enkelt klik yderligere kunne gensende mailen til brugeren, såfremt det ønskes:
Siden sidste nyhedsbrev, hvor vi fortalte om nye tiltag ifm. vores rykkerfunktion, er der kommet en mulighed yderligere: Muligheden for at kopiere en rykker. Man klikker på dette blå symbol:
En ny rykkermail vil nu blive oprettet som en kopi af den eksisterende. Det vil sige, at den husker alt det indtastede i emnefelt, indhold, modtagerfelt, de oprettede betingelser i bunden etc.
Dette bør kunne spare noget tid, hvis man ønsker at sætte mange forskellige rykkermails op, som kun skal adskille sig på ganske få punkter (eksempelvis en enkelt betingelse – eller hvem der skal modtage rykkeren).
OBS: Når man kopierer en rykker, er den dog som standard ikke aktiveret, før man sætter flueben i dette felt:
Hvis man bruger zArrangement, har vi tilføjet følgende valgmulighed under Firmaindstillinger -> fanen ”Afregningsvisning” (der skal scrolles ned i bunden):
Et flueben i denne boks bevirker, at man får kolonnen vist hér i fanen ”Andres afregninger”:
Gå til oversigten over de forskellige beskrivelser af nye funktioner i zExpense – eller vores andre løsninger – som vi tidligere har sendt ud, og få et samlet overblik over de seneste funktioner.
Jonas har været en del af teamet i 10 måneder, og han synes, det er givende at snakke med kunder og indgå aftaler, de kan bruge til noget.
Overvejer du at opgradere din virksomheds tidsregistrering fra de traditionelle Excel-ark til et digitalt tidsregistreringssystem?
Bruger du, som 54% andre, også din tid på dette, når du er på arbejde? Sådan slipper du for at være en del af statistikken.
Send en mail til support@zebon.dk, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at ringe til os på tlf. 72 44 11 95.