Sig hej til vores kundekonsulent, Jonas

Jonas har været kundekonsulent hos os det sidste halve år, og han er 
kendt for sin positive energi, som både kommer hans kunder og kollegaer på kontoret til gode. Han går til alle opgaver med gå på mod og en holdning om, at det skal han nok få løst – uanset om det bliver i sammenspil med kunden, udviklerne i IT eller de andre kundekonsulenter.

For Jonas er hans absolut fornemmeste opgave at klæde sine kunder godt på, så de kan bruge zExpense så effektivt som overhovedet muligt.

Derfor har Jonas også fokus på den gode dialog med kunderne, så de får det optimale setup, der matcher deres behov – og det ved vi, vores kunder er rigtig glade for.

Det at kunne hjælpe vores kunder og gøre en forskel for dem i hverdagen, er det der driver Jonas, og får ham til at cykle hjem med et smil på læben.

FunFact: For ja, Jonas cykler nemlig i alt 12 km til/og fra arbejde hver dag – i alt slags vejr. 

Vil du lære os i ZeBon endnu bedre at kende? Så følg med den første onsdag i hver måned, hvor vi (bogstavelig talt) sætter ansigter på vores team. 

 

Dansk support alle hverdage

Der er altid hjælp at hente, når du har zExpense.

Vores kundesupportere sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage fra 8 – 16.