Aflæs data automatisk med OCR-scanner, modtag fakturaer via EAN, opsæt effektive workflows, sæt fakturaer til betaling i økonomisystemet – og hav altid overblik over processen.
Det har aldrig været nemmere at håndtere dine kreditorfakturaer.
Sig farvel til manuelle processer og få i stedet et automatisk workflow, der gør jeres håndtering af kreditorfakturaer hurtig og effektiv.
Hav et altid opdateret overblik over, hvor i processen din kreditorfaktura er.
Skræddersy dit workflow: Vælg godkendere pr. kreditorfaktura, opsæt default godkendere baseret på kreditor eller angiv en eller flere godkendere.
Godkend på farten via app eller med webløsningen på arbejdscomputeren.
At håndtere kreditor- og leverandørfakturaer skal være en smidig proces, der giver dig tid til at fokusere på det, der virkelig betyder noget for din virksomhed.
Med zInvoice kan du klare håndteringen og godkendelsen på en brøkdel af den tid, du bruger i dag – og hele processen bliver mere effektiv og overskuelig for alle medarbejdere.
I vores gratis guide får du og dine kollegaer 5 konkrete værktøjer, der kan hjælpe jer med at effektivisere og automatisere jeres processer med f.eks. faktura- og bilagshåndtering samt tidsregistrering.
I får også indblik i de mange fordele, der er ved at digitalisere jeres manuelle processer – og inspiration til at komme i gang.
Når først du har oprettet kreditorer med relevante stamdata, er de altid tilgængelige i zInvoice.
Når en kreditor sender en faktura, bliver den automatisk matchet med deres stamdata i zInvoice. Fakturaen bliver derefter automatisk konteret og sendt til godkendelse ud fra et workflow, som du definerer.
Hvis en kreditor ikke findes i zInvoice endnu, kan du nemt oprette den med få klik.
Dine kreditorer kan sende fakturaer direkte til zInvoice - og du og dine kollegaer kan videresende fakturaer til zInvoice. Så snart fakturaen lander i zInvoice-indbakken, bliver den konteret og sendt til godkendelse – uanset om den er indsendt fra en kreditor eller medarbejder.
Du kan bruge OCR-scanneren til automatisk at afløfte al relevant information, og få fakturaen tilknyttet en kreditor.
Ved EAN-fakturaer overføres al data direkte til de korrekte felter i zInvoice.
Kontering og workflow sker ud fra en standard, du definerer, og får du brug for at ændre i det, kan du selvfølgelig stadig let gøre det – ellers sendes fakturaen blot afsted til godkendelse.
Du kan nemt definere en kollega som standardgodkender eller lave en godkendermodel på enhver kreditor. På den måde følger alle fakturaer fra samme kreditor (helt automatisk) altid det samme workflow. Du kan også vælge at lade en bogholder angive en godkender/godkendermodel for den enkelte faktura.
For at godkende fakturaen skal din kollega blot åbne zInvoice – enten i app’en eller på web. Her kan de nemt godkende en eller flere fakturaer. Du kan selvfølgelig definere beløbsgrænser for den enkelte godkender, så du har kontrol over, hvem der kan godkende hvad og for hvor meget.
Bruger I zExpense, har I mulighed for at anvende de samme workflows, som allerede er sat op.
Så snart fakturaen har været gennem workflowet og er blevet godkendt af den/de rette kollegaer, bliver den eksporteret til økonomisystemet.
Her bliver den automatisk bogført og sat til betaling.
Vær med når vi ser nærmere på, hvordan du kan digitalisere din fakturahåndtering med zInvoice, så du får en simpel og automatisk proces.
zInvoice kan nemt integreres med dit økonomisystem, og det betyder, at du kan få alle færdigbehandlede fakturaer direkte over i økonomisystemet til betaling enten via automatisk overførsel med API eller via udveksling af datafiler.
Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.