Ny bogføringslov med krav om digital bilagshåndtering: Er I klar?

 

Vi skal snart sige farvel til papirbilag og manuel arkivering, og goddag til digital opbevaring

Et nyt lovforslag kan komme på tale fra 1. juli 2022, og vil have betydning for alle virksomheder (med undtagelse af helt små personlige virksomheder). Alt bilag skal nemlig  opbevares digitalt pr. 1. januar 2023, og lovforslaget skal være med til at forhindre fejl og forbedre dokumentationen.

Men, hvordan får i digitaliseret jeres virksomhed? – Heldigt for jer er, at vi hos ZeBon har haft styr på digitaliseringen af bilag i mange år, og hjulpet flere hundrede  virksomheder med at effektivisere deres økonomiafdeling! Vi er eksperter i den digitale løsning – og vi er derfor klar til at give jer den bedste start på digitaliseringen, med vores nemme og brugervenlige løsning – zExpense.

Læs meget mere om lovforslaget her

Læs også

Spændende nyhed på vej …

Spændende nyhed på vej …

Vi har længe arbejdet på et projekt, som vi glæder os utrolig meget til at dele med jer. Selvom vi på nuværende tidspunkt ikke vil løfte sløret for, hvad I har i vente, så kan I allerede nu sætte et kryds i kalenderen d. 19. september, hvor vores store nyhed går i luften.

Få en uforpligtende demo

zexpense

Vil du vide mere?

Integrationer

Se de banker, kreditkort, samt økonomi- og lønsystemer, zExpense integrerer med.

Få en demo

Se hvor nemt og enkelt, det er at bruge zExpense og de forskellige funktioner.

Kontakt os

Er du interesseret i at få mere viden om vores løsninger?

Kontakt os

Har du spørgsmål?

Send en mail til mail@zebon.dk eller via formularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.