Ny bogføringslov med krav om digital bilagshåndtering: Er I klar?

 

Er du klar til ny lov om digital bilagshåndtering?

Vi skal snart sige farvel til papirbilag og manuel arkivering, og goddag til digital opbevaring

Et nyt lovforslag kan komme på tale fra 1. juli 2022, og vil have betydning for alle virksomheder (med undtagelse af helt små personlige virksomheder). Alt bilag skal nemlig  opbevares digitalt pr. 1. januar 2023, og lovforslaget skal være med til at forhindre fejl og forbedre dokumentationen.

Men, hvordan får i digitaliseret jeres virksomhed? – Heldigt for jer er, at vi hos ZeBon har haft styr på digitaliseringen af bilag i mange år, og hjulpet flere hundrede  virksomheder med at effektivisere deres økonomiafdeling! Vi er eksperter i den digitale løsning – og vi er derfor klar til at give jer den bedste start på digitaliseringen, med vores nemme og brugervenlige løsning – zExpense.

Læs meget mere om lovforslaget

Læs også

Få en uforpligtende demo

zexpense

Vil du vide mere?

Integrationer

Se de banker, kreditkort, samt økonomi- og lønsystemer, zExpense integrerer med.

Få en demo

Se hvor nemt og enkelt, det er at bruge zExpense og de forskellige funktioner.

Kontakt os

Er du interesseret i at få mere viden om vores løsninger?

Kontakt os

Har du spørgsmål?

Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.