Nyhed: Transaktioner i realtid med zExpense og Jyske Mastercard

 

Har du zExpense og Jyske Mastercard, kan du nu få transaktioner i realtid. Det betyder, at dine medarbejdere kan sende udlæg fra zExpense til bogføring i samme sekund, som købet er foretaget.

Hos ZeBon tror vi på, at fremtidens udlægshåndtering og realtidstransaktioner hænger sammen.

Det skyldes ikke kun en stigende efterspørgsel blandt virksomheder på at kunne følge alle transaktioner på firmakortene i realtid – men også et voksende behov hos medarbejderne, der ønsker at bogføre deres udlæg hurtigst muligt.

Har din virksomhed både zExpense og Jyske Mastercard, har I altså nu mulighed for at høste de mange fordele, der kommer med transaktioner i realtid – og som gavner både dig, din virksomhed og dine medarbejdere.

En optimal brugeroplevelse
Med realtid er den tidligere proces for udlægshåndtering forkortet gevaldigt, og kan nu klares med få klik – med det samme. Med udviklingen følger også en forventning blandt brugerne om at blive opdateret i det øjeblik, en transaktion finder sted.

”Før måtte vi ofte vente til dagen efter, før transaktionen var klar til at blive dokumenteret i zExpense og sendt til bogføring. Det skyldes, at transaktionerne først gik igennem om natten. Men muligheden for realtid – som vores kunder nu har med både Eurocard og Jyske Mastercard har ført til, at vi kan tilbyde dem, at de nu kan behandle deres udlæg, i det sekund købet går igennem.

Det giver en langt bedre brugeroplevelse for vores kunder, der kan sende deres udlæg til godkendelse med det samme” siger vores administrerende direktør, Jesper Bonne. 

Det der især adskiller realtid fra daglige transaktioner – der stadig er den mest udbredte transaktionshåndtering blandt bankerne – er, at brugerne i købssituationen får en notifikation fra zExpense, hvor købet med det samme bliver registreret.

Notifikationen minder brugerne om at tage et billede af kvitteringen med det samme, og herefter sende udlægget direkte til godkendelse.

Som medarbejder oplever man derfor ikke samme forsinkelse som tidligere, hvilket kan resultere i mindre frustration og eventuelle forglemmelser i forbindelse med håndteringen af udlæg.

Bedre overblik med direkte data
Men det er ikke kun den bedre brugeroplevelse, der gør realtidstransaktioner så eftertragtet.

For virksomheder giver det ligeledes et bedre overblik og nutidigt billede af virksomhedens udgifter og økonomi, da der altid er adgang til hver eneste transaktion og betaling, der er foretaget med firmakortet – i realtid.

Hurtigere udlægshåndtering fra medarbejderne

Med transaktioner i realtid, er processen både nem, simpel og overskuelig for medarbejderen:

1. Når du foretager et køb, dannes der i samme sekund en transaktion på dit Jyske Mastercard.

2. Du får en notifikation om transaktionen, der er røget direkte ind i zExpense appen.

3. Åben zExpense og dokumenter købet med et billede af din  kvittering.

4. Vælg en kategori for købet og tryk indsend.

Så hurtigt kan det gøres: Al dokumentation til bogføringen er nu på plads og udlægget er sendt til godkendelse.

Realtidstransaktioner resulterer både i hurtigere udlægshåndtering for medarbejderne og færre problemer med manglende eller ødelagte kvitteringer for bogholderiet.

Her hos ZeBon er vi glade for, at Jyske Mastercard nu også tilbyder transaktioner i realtid, så endnu flere zExpense kunder kan få glæde af de fordele, det medfører.

Og vi håber, at flere banker tilslutter sig det, vi er sikre på, bliver en essentiel del af fremtidens udlægshåndtering.

Bliv klar til den digitale nutid

Bliv klogere på alle de mange fordele, der følger med, når du digitaliserer din udgiftshåndtering med zExpense.

Læs også

Få en uforpligtende demo

zexpense

Vil du vide mere?

Integrationer

Se de banker, kreditkort, samt økonomi- og lønsystemer, zExpense integrerer med.

Få en demo

Se hvor nemt og enkelt, det er at bruge zExpense og de forskellige funktioner.

Kontakt os

Er du interesseret i at få mere viden om vores løsninger?

Kontakt os

Har du spørgsmål?

Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.