Velkommen til(bage) til vores sælger, Carsten

Velkommen til vores – knap så nye – sælger, Carsten. 

D. 1. december kunne vi byde Carsten velkommen til(bage). Carsten har nemlig tidligere været en del af teamet som sælger i 5 år – og nu er han tilbage på kontoret i Hellebæk.

Carsten har gennem hele sin karriere arbejdet inden for salg og/eller HR-verdenen, så han har mange års erfaring med, hvordan virksomheder kan gøre hverdagen endnu lettere for både medarbejdere og virksomhed ved at vælge de rette IT-værktøjer. Derfor er vi heller ikke i tvivl om, at Carsten er den helt rette til at sælge zExpense.

Vi er utrolig glade for at have Carsten tilbage på teamet – og så er det skønt at glæden er gengældt. Om at komme tilbage siger Carsten nemlig:

”Jeg er glad for igen at være en del af holdet hos ZeBon. Det er godt at se den udvikling, der er sket – der er blevet flere kollegaer, men endnu vigtigere, så er der kommet rigtigt mange nye kunder til, siden jeg var her sidst. Det beviser for mig, at zExpense-løsningen er blevet markant stærkere, og er det rigtige valg for flere og flere virksomheder”.

 

Få én samlet løsning til al bilagshåndtering og medarbejderregistrering

Med zExpense kan du digitalisere udlæg, køb på firmakortet, kørsel, diæter, tidsregistrering og kreditor- eller leverandørfakturaer i en brugervenlig app- og webløsning.