Gratis masterclass

Gør registrering af arbejdstid og udlæg nemt og simpelt

Webinar billeder (mobil)

Savner du en løsning, der både kan gøre din bilagshåndtering og tidsregistrering let som en leg?

Så skal du med på vores masterclass, hvor vi viser dig, hvordan du med zTime og zExpense kan håndtere registrering af arbejdstid og fravær samt udlæg og køb på firmakortet – alt samlet i én løsning.


Deltag på vores masterclass og lær mere om:

Gør det nemt for medarbejderne at registrere både udlæg og køb på firmakortet samt arbejdstid

Det behøver ikke være besværligt at digitalisere udgiftshåndteringen og tidsregistreringen. Med zExpense kan du samle det hele ét sted – og gøre det nemt og overskueligt for både medarbejdere og økonomiafdelingen. 

KONTAKT OS

Har du spørgsmål?

Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.