Gratis webinar

Gør registrering af arbejdstid og udlæg nemt og simpelt: Sådan bliver du klar til 1. juli

zTime - zExpense webinar

D.1. juli i år træder lovene om digital bogføring og tidsregistrering i kraft – og på dette webinar ser vi på, hvordan du kan håndtere både registrering af arbejdstid og fravær samt udlæg og køb på firmakortet i løsningen zExpense. 

Webinaret er til dig, der ønsker at samle tidsregistrering og udgiftshåndtering i én digital, effektiv og brugervenlig løsning, der kan hjælpe dig med at overholde loven. 

På webinarets 30 minutter kan du glæde dig til at høre mere om:

Gør det nemt for medarbejderne at registrere både udlæg og køb på firmakortet samt arbejdstid

Det behøver ikke være besværligt at digitalisere udgiftshåndteringen og tidsregistreringen. Med zExpense kan du samle det hele ét sted – og gøre det nemt og overskueligt for både medarbejdere og økonomiafdelingen. 

KONTAKT OS

Har du spørgsmål?

Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.