Webinar: Sådan digitaliserer du bogføringen i 2023

Skal du også digitalisere bogholderiet i 2023?

Så skal du sætte et stort kryds i din kalender d. 24. januar kl. 10! 

Her kan du nemlig deltage på vores gratis webinar og blive klogere på, hvordan du kan digitalisere din bogføring, samle al medarbejderregistrering i én samlet app- og webløsning og høste mange af de fordele, digitaliseringen medfører.

Digitaliser bogholderiet med zExpense: Automatiser udlæg, kørsel, tidsregistrering og fakturaer i én samlet app- og webløsning 

Digitalisering.

Det er et ord, der har været ekstraordinært meget på agendaen hos mange virksomheder siden den nye bogføringslov trådte i kraft tilbage i juli sidste år.

Og med bogføringslovens krav til digitalt bogholderi giver det i sig selv meget god mening. Vi skal nemlig alle til at digitalisere bogholderiet.

Så hvordan kommer du i gang med digitaliseringen?

Hvilken løsning skal du vælge?

Og kan du finde én løsning, der imødekommer alle dine behov?

Det håber vi, at vi kan give dig svaret på – eller hjælpe dig med at blive klogere på – på vores gratis webinar tirsdag d. 24. januar. kl. 10.

På webinaret vil vi tale om digitalisering af bogholderiet, samt hvordan du og din virksomhed med zExpense nemt, simpelt og effektivt kan digitalisere og automatisere mange af de processer, I måske håndterer helt eller delvist manuelt i dag.

 

På webinarets 40 minutter kan du glæde dig til at høre mere om: 
👉 Fordelene ved at digitalisere din bogføring
👉 Hvordan du nemt og hurtigt kommer i gang med digitaliseringen
👉 Hvordan du i én samlet app og webløsning kan digitalisere registrering af udlæg, kørsel, diæter, tidsregistrering og fakturaer

 

Det er helt og aldeles gratis – og du kan tilmelde dig lige her.

Webinaret er til dig, der:

vil samle og digitalisere jeres håndtering af udlæg, rejseafregning, kørsel, diæter, tids- og fraværsregistrering og fakturaer i én samlet app og webløsning, så processen bliver nemmere, mere effektiv og overskuelig – for alle medarbejdere.

 

⭐ ønsker at få overblik over din virksomheds udgifter og generelle økonomi, så du kan optimere og spare penge.

 

⭐ gerne vil frigøre dine medarbejderes eller kollegaers tid på manuelt arbejde, så de får tid til vigtigere opgaver.

Hør fra dem, der allerede bruger zExpense

Tine Bernhardt

HK

Alle medlemmer og medarbejdere i HK kan anvende zExpense. Vi oprettede i 2021 mere end 38.000 afregninger, så det er afgørende for os, at zExpense er let og enkelt at anvende.

Yderligere er det vigtigt for os, at zExpense er tilgængeligt 24 timer i døgnet, så vores medlemmer kan lave deres afregninger når det passer dem.

Pia Kølsen

Freja Transport & Logistics A/S

Hos Freja sikrer vi, at forsendelserne fra vores kunder kommer frem til tiden, sikkert og til en fornuftig pris. Det er præcis de samme elementer vi prioriterer hos vores IT-leverandører. zExpense er altid tilgængeligt for vores medarbejdere, er en sikker 100% cloudløsning og samtidig er prisen fornuftig. zExpense har klart sat sig i førersædet for håndtering af udlæg og rejseafregning hos Freja.

Læs også

Få en uforpligtende demo

zexpense

Vil du vide mere?

Integrationer

Se de banker, kreditkort, samt økonomi- og lønsystemer, zExpense integrerer med.

Få en demo

Se hvor nemt og enkelt, det er at bruge zExpense og de forskellige funktioner.

Kontakt os

Er du interesseret i at få mere viden om vores løsninger?

Kontakt os

Har du spørgsmål?

Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.