Kom med, når vi sammen med Eurocard holder webinar om transaktioner i realtid

Vi er gået sammen med Eurocard om at gøre Expense Management nemmere for dig og din virksomhed. Det vil vi og Eurocard gerne fortælle dig meget mere om på vores fælles webinar den 11. oktober kl. 10 – 10.30.

Expense Management med zExpense og Eurocard er nemmere end nogensinde før – med digitale kvitteringer og transaktioner i realtid. Og det vil vi gerne fortælle dig meget mere om på vores gratis webinar i samarbejde med Eurocard.

Tilmeld dig her

Transaktioner i realtid med Eurocard betyder, at virksomheder og deres medarbejdere kan sende udlæg til bogføring via zExpense i samme sekund, som købet er foretaget.

Hurtigere udlægshåndtering for medarbejderne

Med Eurocards kreditkort foregår processen nu sådan, at der dannes en transaktion på dit kort i det sekund, du foretager et køb.

Du får så med det samme en notifikation om transaktionen, der er røget direkte ind i zExpense appen, hvor du går ind og dokumenterer købet med et billede af kvitteringen eller får kvitteringen tilsendt digitalt direkte fra butikken til appen.

Du vælger en kategori for købet og trykker indsend – og så er al dokumentation til bogføringen på plads og udlægget er sendt til godkendelse.

Det resulterer i hurtigere udlægshåndtering for medarbejderne og færre problemer med glemte, manglende eller ødelagte kvitteringer.

Digitale kvitteringer sendt direkte til appen

Det er også muligt at få kvitteringen sendt fra butikken direkte til zExpense appen, når tjenesten Smarte kvitteringer fra Eurocard er integreret. Digitale kvitteringer er muligt fra mere end 10.000 butikker i Norden, herunder fx Starbucks, Lagkagehuset, Føtex og Dantaxi.

Det betyder, at medarbejderne ikke behøver at tage et billede af kvitteringen, men kan håndtere udlæg med et enkelt klik.

Tilmeld dig webinaret