Webinar: Transaktioner i realtid med Eurocard og zExpense

 

Vi er gået sammen med Eurocard om at gøre Expense Management nemmere for dig og din virksomhed. Det vil vi og Eurocard gerne fortælle dig meget mere om på vores fælles webinar den 11. oktober kl. 10 – 10.30.

Expense Management med zExpense og Eurocard er nemmere end nogensinde før – med digitale kvitteringer og transaktioner i realtid. Og det vil vi gerne fortælle dig meget mere om på vores gratis webinar i samarbejde med Eurocard.

Tilmeld dig her

Transaktioner i realtid med Eurocard betyder, at virksomheder og deres medarbejdere kan sende udlæg til bogføring via zExpense i samme sekund, som købet er foretaget.

Hurtigere udlægshåndtering for medarbejderne

Med Eurocards kreditkort foregår processen nu sådan, at der dannes en transaktion på dit kort i det sekund, du foretager et køb.

Du får så med det samme en notifikation om transaktionen, der er røget direkte ind i zExpense appen, hvor du går ind og dokumenterer købet med et billede af kvitteringen eller får kvitteringen tilsendt digitalt direkte fra butikken til appen.

Du vælger en kategori for købet og trykker indsend – og så er al dokumentation til bogføringen på plads og udlægget er sendt til godkendelse.

Det resulterer i hurtigere udlægshåndtering for medarbejderne og færre problemer med glemte, manglende eller ødelagte kvitteringer.

Digitale kvitteringer sendt direkte til appen

Det er også muligt at få kvitteringen sendt fra butikken direkte til zExpense appen, når tjenesten Smarte kvitteringer fra Eurocard er integreret. Digitale kvitteringer er muligt fra mere end 10.000 butikker i Norden, herunder fx Starbucks, Lagkagehuset, Føtex og Dantaxi.

Det betyder, at medarbejderne ikke behøver at tage et billede af kvitteringen, men kan håndtere udlæg med et enkelt klik.

Tilmeld dig webinaret

Læs også

Spændende nyhed på vej …

Spændende nyhed på vej …

Vi har længe arbejdet på et projekt, som vi glæder os utrolig meget til at dele med jer. Selvom vi på nuværende tidspunkt ikke vil løfte sløret for, hvad I har i vente, så kan I allerede nu sætte et kryds i kalenderen d. 19. september, hvor vores store nyhed går i luften.

Få en uforpligtende demo

zexpense

Vil du vide mere?

Integrationer

Se de banker, kreditkort, samt økonomi- og lønsystemer, zExpense integrerer med.

Få en demo

Se hvor nemt og enkelt, det er at bruge zExpense og de forskellige funktioner.

Kontakt os

Er du interesseret i at få mere viden om vores løsninger?

Kontakt os

Har du spørgsmål?

Send en mail til mail@zebon.dk eller via formularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.