zInvoice

Digital håndtering og godkendelse af fakturaer – smart, nemt og effektivt med zInvoice

zExpense invoice

Håndter og godkend fakturaer langt hurtigere

Hver måned modtager din organisation højst sandsynligt mange forskellige fakturaer for de varer, ydelser og services I køber.

Det kan være noget af opgave at registrere, godkende og betale fakturaer. Det tager både tid, og du skal holde tungen lige i munden og være sikker på, at pengene stemmer. Men sådan behøver det ikke være.

Med zInvoice kan du klare håndteringen og godkendelsen på en brøkdel af den tid, du bruger i dag – og du kan altid se præcist, hvor langt i processen en faktura er.

https://youtu.be/tSDo-CGC6RE

1-2-3, så er den faktura godkendt, bogført og sat til betaling

En faktura lander i din zInvoice-indbakke, hvor den automatisk konteres alt efter kreditor og sendes til godkendelse hos den/de ansvarlige kollega(er).

Alt din kollega skal gøre er blot at godkende fakturaen i zExpense-app’en.

Derefter overføres godkendte fakturaer til jeres økonomisystem, hvor de er klar til bogføring og betaling. 

Funktioner

Klik og læs mere om funktionerne

Kreditorer

Læs mere

Fakturaer

Læs mere

Godkendelse

Læs mere

Eksport til økonomisystem

Læs mere

Kreditorer

Når først du har oprettet kreditorer med relevante stamdata om jeres leverandører, så er de altid tilgængelige i zInvoice.

Når en kreditor så sender en faktura, bliver den automatisk matchet med deres stamdata i zInvoice. Den bliver derefter automatisk konteret og sendt til godkendelse ud fra et work-flow, som du definerer.

Hvis en kreditor ikke findes i zInvoice endnu, kan du nemt oprette den med få klik.

Fakturaer

Dine kreditorer kan sende fakturaer direkte til zInvoice. Du kan også selv videresende fakturaer til zInvoice. Så snart fakturaen lander i zInvoice-indbakken, bliver den konteret og sendes til godkendelse – uanset hvem der sender.

Der er mulighed for at en faktura kan scannes, så relevant information helt automatisk afløftes og fakturaen tilknyttes en kreditor.

Kontering og godkendelsesflowet sker ud fra en standard, du definerer, men får du brug for at ændre i det, så kan du selvfølgelig stadig let gøre det – ellers sendes fakturaen blot afsted til godkendelse.

Godkendelse

Du kan nemt definere en kollega som standardgodkender eller lave en godkendermodel på enhver kreditor. På den måde følger alle fakturaer fra samme kreditor helt automatisk og altid det samme godkendelsesflow. Du kan også vælge at lade en bogholder angive en godkender/godkendermodel for den enkelte faktura.

For at godkende fakturaen skal din kollega blot åbne zInvoice – enten i app’en eller på web. Her kan de nemt godkende en eller flere fakturaer. Du kan selvfølgelig definere beløbsgrænser for den enkelte godkender, så du har kontrol over, hvem der kan godkende hvad og for hvor meget.

Anvender I allerede zExpense, er der selvfølgelig mulighed for at anvende de godkendermodeller, der allerede er sat op.

Eksport til økonomisystem

Så snart din kollega har godkendt fakturaen bliver den eksporteret til jeres økonomisystem, hvor den automatisk bliver bogført og sat til betaling.

Se de mange økonomisystemer vi allerede samarbejder med her.

 

Kontakt os

Har du spørgsmål?

Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.