Vi arbejder hver dag på at gøre zExpense endnu bedre, så du kan få det mest optimale ud af din brug af zExpense.
Det betyder, at nye funktioner og opdateringer løbende kommer til. Her kan du få et samlet overblik over de nye funktioner, der kan gøre dit arbejde i zExpense endnu nemmere.
zExpense og zInvoice er opdateret med 4 nye funktioner, der gør arbejdsflowet nemmere for dig og dine kollegaer.
Inden feriestemningen spreder sig, kommer her lidt opdateringer fra zExpense, nyheder i zTime og en feriefunktion, der er god at kende.
zTime er opdateret med 5 funktioner, der hjælper dig med at leve op til loven om registrering af arbejdstid.
Vi starter 2024 ud med tre nye funktioner i zExpense samt alt, der er værd at vide om “Straks Afregning”.
Vi nærmer os slutningen af året, og derfor er det blevet tid til årets sidste opdatering på nye funktioner, der omfatter:
I denne omgang har du fået 4 nye funktioner i zExpense – og til dem der bruger zArrangement, er der også en nyhed.
De nye funktioner byder denne gang på:
Du har fået fire nye funktioner i zExpense:
Send en mail til support@zebon.dk, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at ringe til os på tlf. 72 44 11 95.