zExpense er den solide, brede og dybe løsning til
dig, der vil have optimale muligheder for en individuel tilpasset løsning – og et setup der tager udgangspunkt i dine ønsker og behov.
Pris for zExpense er individuelt, da det afhænger af antallet af brugere på løsningen.
zTime er en pålidelig og brugervenlig løsning, der er let tilgængelig for alle medarbejdere på både på app og web.
Pris for zTime aftales individuelt, da det afhænger af antallet af brugere på løsningen.
Med zInvoice får du en automatisk, der digitaliserer din fakturahåndtering.
Pris for zInvoice aftales individuelt, da det afhænger af antallet af årlige fakturaer.
Se de banker, kreditkort, samt økonomi- og lønsystemer, zExpense integrerer med.
Se hvor nemt og enkelt, det er at bruge zExpense og de forskellige funktioner.
Er du interesseret i at få mere viden om vores løsninger?
Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.