Vi har et mål: At gøre bilags-håndteringen nem og effektiv for dig og dine kollegaer

Bruger du og dine kollegaer alt for meget tid og energi på manuel bilagshåndtering? Og er I trætte af  manglende kvitteringer, printerproblemer, fejl i udgiftsrapporterne og papirrod?

Manuel bilagshåndtering koster både tid og penge: Det er en tidskrævende og trættende opgave for medarbejderne – der kunne bruge tiden bedre på andre opgaver. 

Heldigvis behøver det ikke være sådan. Med zExpense kan I klare bilagshåndteringen på en brøkdel af den tid, I bruger i dag.

Det mener vi hos ZeBon, at I fortjener. Derfor har vi udviklet zExpense med et enkelt mål: At gøre bilagshåndteringen nem, simpel og effektiv – så I sparer tid, penge og frustrationer. 

1
Grundlagt
1
Kunder
1
Lande
1
Brugere

Vi hjælper jer med at effektivisere jeres bilags- og fakturahåndtering

Vi har siden 2009 beskæftiget os med IT-løsninger, der optimerer og effektiviserer processer og arbejdsgange i alle typer virksomheder.

Med fokus på håndtering af udlægs- og rejseafregninger har vi udviklet løsningen zExpense. En løsning, der effektivt håndterer alle arbejdsgange omkring styring af udlæg, kreditkort transaktioner, forskud, kørselsafregning, diætberegning mv.

Løsningen er meget intuitivt opbygget og gør det simpelt og enkelt for alle typer af brugere at håndtere deres afregninger – hvad enten man er sælger/konsulent, chef/godkender eller controller/økonomimedarbejder.

I zExpense er det muligt at tilkøbe modulerne zInvoice og zTime, der digitaliserer og effektiviserer virksomhedens håndtering af kreditor- og leverandør samt tids- og fraværsregistrering. 

Det giver virksomheder mulighed for at samle al bilagshåndtering og medarbejderregistrering i én løsning, der kan tilgås både via en app og på web. Det er nemt, simpelt og effektivt – og så egner det sig også til de medarbejdere, der skal registrere tid eller udgifter på farten. 

Med mere end 1.800 kunder og 580.500 brugere i 67 lande, favner vi bredt – på tværs af forskellige brancher/fag og differentierende virksomhedsstørrelse: Lige fra 2 ansatte og op til mere end 1.000 ansatte.

Hos ZeBon sætter vi en ære i at skabe danske arbejdspladser. Vi mener, det er en styrke, at vores team er tæt på kunden, og derfor nemt kan have en dialog om både support- eller udviklingsopgaver.

Vores team bestående af 20 dygtige medarbejdere – som er fordelt på kontorer i Hellebæk og Aalborg – står klar til at hjælpe jeres virksomhed mod en enklere hverdag med zExpense.

BAG ZEBON

Ledelse

Jesper Bonne

adm. direktør

jesper.bonne@zebon.dk

direkte tlf. 69153515

mobil. 50828210

Nicolaj Bertelsen

IT direktør

nicolaj.bertelsen@zebon.dk

direkte tlf. 69153501

BAG ZEBON

Salg og marketing

Carsten Folkmann

Salgskonsulent

carsten.folkmann@zebon.dk

direkte tlf. 69163532

Katrine Nord Mathiesen

Marketingkoordinator

katrine.mathiesen@zebon.dk

direkte tlf. 69163537

Katrine Nord Mathiesen

Marketingkoordinator

kanm@zebon.dk

direkte tlf. 69163537

BAG ZEBON

IT Operations

Kim Ellegaard Jacobsen

Systemadministrator

kim.jacobsen@zebon.dk

support tlf. 72441195

BAG ZEBON

Kundekonsulenter

Martin Rømer Thomsen

Kundekonsulent

support@zebon.dk

support tlf. 72441195

Stine Guldbrandt

Kundekonsulent

support@zebon.dk

support tlf. 72441195

Kim Nyegaard

Kundekonsulent

support@zebon.dk

support tlf. 72441195

Michael Juul Olsen

Kundekonsulent

support@zebon.dk

support tlf. 72441195

Maj Olesen

Kundekonsulent

support@zebon.dk

support tlf. 72441195

Marianne Kjærsgaard Reinau

Kundekonsulent

support@zebon.dk

support tlf. 72441195

Martin Bondgaard Nielsen

Kundekonsulent

support@zebon.dk

support tlf. 72441195

BAG ZEBON

Udviklere

Darius Plausinaitis

Udvikler

darius.plausinaitis@zebon.dk

support tlf. 72441195

Martin Sand Christensen

Udvikler

martin.s.christensen@zebon.dk

support tlf. 72441195

Anders Linde Fejerskov

Udvikler

anders.fejerskov@zebon.dk

support tlf. 72441195

Gustav Thoft

Udvikler

gustav.thomsen@zebon.dk

support tlf. 72441195

Gustav Thoft

Udvikler

ght@zebon.dk

support tlf. 72441195

67 LANDE

zExpense er global

Indlæg billeder

Hils på vores nye Kundekonsulent

Vi er glade for at kunne byde Martin velkommen som vores nye kollega!
Martin kommer med en stærk baggrund inden for support og økonomi.

Indlæg billeder

Velkommen til vores nye kollega, Kim

Vi er glade for at byde velkommen til vores nye systemadministrator, Kim. Kim har en solid baggrund med en uddannelse fra Aalborg Universitet.

2024 SoMe opslag

Sig hej til vores IT-specialist, Kim

Kim har været en del af ZeBon i næsten 8 år, og som en af vores mere erfarne medarbejdere er han bl.a.  product owner.

zExpense

Vil du vide mere?

Integrationer

Se de banker, kreditkort, samt økonomi- og lønsystemer, zExpense integrerer med.

Få en demo

Se hvor nemt og enkelt, det er at bruge zExpense og de forskellige funktioner.

Kontakt os

Er du interesseret i at få mere viden om vores løsninger?

KONTAKT OS

Har du spørgsmål?

Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.