“Vi har både sparet tid og fået bedre overblik”
Med zExpense er Sunstone Life Science Ventures gået fra en meget manuel håndtering af bilag til en moderne, digital og effektiv bilagshåndtering. En løsning, der ikke kun sparer dem tid hver måned – den giver dem også langt bedre overblik.
Før i tiden når medarbejderne i Sunstone Life Science Ventures foretog køb med deres firmakort skulle de igennem en meget lang og bøvlet proces. Først skulle de udfylde en Excel-fil med beskrivelser, som både skulle sendes pr. mail til eksport til Navision og afleveres i fysisk print sammen med bilagene til deres Financial Controller. Han kontrollerede alle bilag og beskrivelser og sendte det derefter også til kontrol hos deres Finance Director.
Når deres Finance Director havde kontrolleret bilag og beskrivelser, skulle en anden partner også endeligt godkende det ved at underskrive det printede Excel-ark.
Alt det blev hurtigt en meget besværlig, manuel og ikke mindst tidskrævende proces.
Nu foregår bilagshåndteringen digitalt, nemt og effektivt
I dag er virkeligheden en anden. De 8 medarbejdere, der i dag bruger zExpense sparer tid hver måned, og mængden af bilag og ringbind på hylderne fylder langt mindre.
I zExpense har de fundet en løsning, der opfylder og kan tilpasses, til de behov de har i Sunstone Life Science Ventures. Det gør hverdagen nemmere, og de sparer både tid og bøvl hver måned.
“I vores jagt på en smart og effektiv bilagshåndtering kiggede vi på flere løsninger. zExpense viste sig dog at være den løsning, der passede bedst til os. Det er en løsning, der ikke kun kan opfylde vores behov her og nu men også fremadrettet,” siger Peter Agathon Hegermann‑Lindencrone, Financial Controller i Sunstone Life Science Ventures.
“Vi er generelt meget tilfredse med zExpense. Supporten er altid rar at snakke med, og det virker til, at alt kan lade sig gøre. Har vi problemer, så finder de en løsning, og har vi ønsker, så finder de en måde at tilpasse det til vores økonomisystem.”
Få det på din måde
Du kan tilpasse zExpense til dine behov. Løsningen indeholder nemlig meget mere end udlægs- og rejseafregning – eksempelvis tidsregistrering og momsrefusion.
Det gør zExpense til et integreret værktøj i danske økonomiafdelinger, der ønsker at reducere deres tidsforbrug med op til 70% ved at automatisere manuelle opgaver.