Mød vores kundekonsulent, Marianne

Marianne har været hos ZeBon i 3 år og har tidligere erfaring som NAV-konsulent og erfaring som økonomimedarbejder.

Derfor kender hun særligt godt til de udfordringer, som kunderne sidder med, og hun er knivskarp til at hjælpe, når de ringer ind med deres problemer.

– Hun har nemlig selv arbejdet i mange af de systemer, som kunderne anvender.

Marianne har mange fritidsinteresser, men den største er vandring. Og det er altså ikke småture, hun begiver sig ud på – Caminoen, som er én af de mange ture, Marianne har været på, er ikke mindre end 284 kilometer lang.

På kontoret er Marianne den, der sørger for at passe kaffemaskinen, så den altid er renset og vedligeholdt.

Funfact: Marianne den eneste der jubler, når der bliver serveret rosenkål i kantinen – det er en af hendes favoritter.

Vil du lære os i ZeBon endnu bedre at kende? Så følg med den første onsdag i hver måned, hvor vi (bogstavelig talt) sætter ansigter på vores team. 

Gør udgiftshåndtering nemt med zExpense

zExpense hjælper dig med at håndtere udlæg, kreditkort, kørsel, rejseafregninger, tidsregistrering og fakturaer – effektivt og digitalt.

Lad dit team slippe for tunge manuelle processer og spar op til 70% af den tid, I bruger på at håndtere bilag i dag.