Står automatisering af jeres fakturaflow højt på ønskelisten?
Så skal du være med, når vi ser nærmere på, hvordan du kan digitalisere dine kreditor- og leverandørfakturaer hele vejen fra modtagelse til godkendelse med zInvoice.
Deltag på webinaret og hør mere om:
“I Djøf er vi glade for zInvoice, fordi det er et nemt og brugervenligt system for alle medarbejdere – både i regnskabsafdelingen og for brugerne. Det, jeg især hører ude i organisationen, er, at folk er glade for det, fordi det er overskueligt og brugervenligt. Det gælder hele processen for vores fakturahåndtering – lige fra modtagelse og videresendelse til godkendelse af fakturaer. Derfor har jeg også en klar idé om, at folk ude i huset sparer tid.
Jeg vil anbefale zInvoice til alle, der har brug for et workflow til fakturaer. Simpelthen fordi løsningen er så nem og brugervenlig.”
Med zInvoice kan du sige farvel til printerproblemer, forlagte fakturaer og langtrukne godkendelsesprocesser.
Få i stedet en digital, simpel og hurtig proces, der automatiserer hele din fakturahåndtering fra godkendelse til betaling og spar timer på din fakturahåndtering hver uge.
Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.