5 vigtige funktioner i dit valg af udgiftsløsning
Hvordan vælger du det rette system? Her er 5 funktioner, der danner det bedste fundament for jeres succes med digital udgiftshåndtering.
Team ZeBon til DHL
Vi er vant til at løbe stærkt – og derfor var det ingen sag for os at gennemføre de obligatoriske 5 kilometer til DHL i Aalborg i tirsdags.
Hvorfor skal du digitalisere din bilagshåndtering?
Med den nye bogføringslov følger også et krav om digitalisering af bilag. Men fordelene står også i kø, når du digitaliserer – læs om dem her.
ZeBon får AA kreditværdighed fra Dun & Bradstreet
For at få succes med digitaliseringen af jeres bilagshåndtering er det vigtigt, at I har medarbejderne med fra starten, da det er dem, der skal bruge de digitale løsninger.
ZeBon debatterer på Folkemødet 2023: Spænder ny bogføringslov ben for dansk erhvervsliv?
Vi afholdte (sammen med et førsteklasses debatpanel) en debat på Folkemødet 2023 om den nye bogføringslov.
Hils på vores udvikler, Darius
Darius har næsten været med siden ZeBons start, og har siden 2014 været med til at udvikle og optimere zExpense.
Mød vores marketingkoordinator, Cecilia
Vores marketingteam består af en vaskeægte dynamisk duo. Og i dag kan du møde den ene halvdel, nemlig vores Marketingkoordinator Cecilia.
Manuel udgiftsrapportering = én café latte til 480 kroner, tak
Manuel udgiftsrapportering er en bekostelig affære – har du sat dig ned og regnet på, hvad det egentlig koster din virksomhed om måneden?
Firmatur: ZeBon-teamet i Amsterdam
Sidste uge var ikke kun business as usual. Det var nemlig tid til årets firmatur – og denne gang gik turen til Amsterdam.
Mød vores kundekonsulent, Martin
Martin er ZeBons første kundekonsulent – og efter hele 7 år hos os, er han en garvet og rutineret supporter.