Gratis webinar
Sådan går du fra papir til pixels
Skal du også digitalisere dit bogholderi eller økonomiafdeling i 2023?
Så skal du sætte et stort kryds i din kalender den 23. oktober kl. 10.00 – 10.30.
Her kan du nemlig deltage på vores gratis webinar og blive klogere på, hvordan du kan digitalisere din bogføring og høste mange af de fordele, digitaliseringen medfører.
Webinaret er til dig, der:
⭐ vil samle og digitalisere jeres håndtering af udlæg, rejseafregning, kørsel, diæter, tids- og fraværsregistrering og fakturaer i én samlet app og webløsning.
⭐ ønsker at få overblik over din virksomheds udgifter og generelle økonomi, så du kan optimere og spare penge.
⭐ gerne vil frigøre dine medarbejderes eller kollegaers tid på manuelt arbejde, så de får tid til vigtigere opgaver.
Tilmeld dig webinaret her, og se med den 23. oktober kl. 10.00 – det er ganske gratis og uforpligtende.
Digitaliser bogholderiet – Automatiser udlæg, kørsel, tidsregistrering og fakturaer i én og samme løsning
Digitalisering.
Det er et ord, der har været ekstraordinært meget på agendaen hos mange virksomheder siden den nye bogføringslov trådte i kraft tilbage i juli sidste år.
Og med bogføringslovens krav til digitalt bogholderi giver det i sig selv meget god mening. Vi skal nemlig alle til at digitalisere bogholderiet.
Så hvordan kommer du i gang med digitaliseringen?
Hvilken løsning skal du vælge?
Og kan du finde én løsning, der imødekommer alle dine behov?
Det håber vi, at vi kan give dig svaret på – eller hjælpe dig med at blive klogere på – på vores gratis webinar tirsdag d. 23. oktober kl. 10.
På webinaret vil vi tale om digitalisering af bogholderiet, samt hvordan du og din virksomhed med zExpense nemt, simpelt og effektivt kan digitalisere og automatisere mange af de processer, I måske håndterer helt eller delvist manuelt i dag.
På webinarets 40 minutter kan du glæde dig til at høre mere om:
👉 Fordelene ved at digitalisere din bogføring
👉 Hvordan du nemt og hurtigt kommer i gang med digitaliseringen
👉 Hvordan du i én samlet app og webløsning kan digitalisere registrering af udlæg, kørsel, diæter, tidsregistrering og fakturaer
Det er helt og aldeles gratis at deltage.
Klar til den digitale nutid?
Bliv klogere på alle de mange fordele, der følger med, når du digitaliserer din udgiftshåndtering med zExpense.
Kontakt os
Har du spørgsmål?
Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.