Gratis webinar

Digitaliser bogholderiet med én samlet løsning

zExpense -alt-i-en-loesning

Er du træt af at bruge flere forskellige løsninger til at registrere og håndtere alt fra bilag og kørsel til fakturaer og registrering af arbejdstid?

 Drømmer du om at samle det hele ét sted og gøre håndteringen nem, effektiv og overskuelig for alle medarbejdere? 

På webinaret her, ser vi nærmere på, hvordan du kan samle både bilags- og fakturahåndtering samt tidsregistrering i zExpense: én samlet app- og webløsning.

Webinaret er til dig, der:

Er du klar til den digitale nutid?

Bliv klogere på alle de mange fordele, der følger med, når du digitaliserer din udgiftshåndtering med zExpense. 

KONTAKT OS

Har du spørgsmål?

Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.